Statistik per den 2007-06-09
Mest aktiva skribenter senaste månaden
Användare
Antal inlägg
Lullan1
532
LeffeD
331
chikan
324
La_Joz
234
Buffy-co
205
Anna77
178
Eine
158
ChatNu
156
A-M.H
142
Fylgias
128
smirik
123
RacerDonnans
113
AlexH
98
majsan
98
Anne.S
91
AnnaS
84
Aje.T
82
LinusCRX
81
cherish
78
EvaG
75
Linda357
70
Elica
69
flis
67
jwen
60
RexPect
59
kissan78
53
Abigail_Gabble
52
Wiveka
49
rexmamma
49
Monica.L
49
Sewena
46
Fritz
45
malin.a
41
GittanL
36
smurfan_13
36
Anki.H
34
emiya
32
medde
29
kakannan
25
Dendrobiums
25
KatternasMatte
25
aranels
23
Kmedist
21
motvind
20
Hanna_h.
18
Dragonrebell
18
Daniella
15
Scat_Cat
14
Strawberrygirl
14
Lindaluring
11
Måste vara värmen
eftersom jag stadigt faller på toplistan ;) Jag har inte samma svarbenägenhet som jag hade när det var kallare ute.. dock läser jag ALLA trådar 

Oj-oj-jag som bara skulle läsa lite här..ha ha..
Men-jag tycker det är lite underligt-jag har ju inte skrivit så mycket!Det måste varit dåligt aktivitetindex eller?
Det borde ju vara så-nu ska vi ju vara ute i den UNDERBARA ljusa sommarkvällen!!!!
Har nyss (nja några timmar sen..) kommit hem efter en långpromenad med hunden i "Stora skuggan"-en del av Nationalstadsparken..helt LJUVLIGT skönt,kossorna glodde och fåglarna sjöng…Smilla var glad och pigg-det var ju väl varmt på dagen nämligen, runt 30grader..
(Däremot tenderar jag att skriva långt tyvärr
…men det räknas ju inte här)
#1 Det du skriver är kanske desto bättre.
#2 Aktivitetsindexet är ganska högt ligger på femsiffrigt. Det är högt pga av att många skriver och du har skrivit en hel del sista 30 dagars perioden. Det är både artiklar, inlägg och kommentarer som räknas. Går du genom det så stämmer nog summan.
#3 tackar
det tar jag som en komplimang!
Jag har aldrig uppfattat det som en tävling, är det fel av mig? Det känns meningslöst att skriva och *babbla* bara för att..? Sedan är jag bra på att babbla på ändå, när något engagerar mig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#5 Näe Eine jag tror inte det är nån tävling. Tror däremot att många (inklusive underteckand) blir lite "förvånad" när man ser att man skrivit en ansenlig massa inlägg…ähum…man skulle ju bara titta in en liten stund och sen börjar man undra. varifrån får man tiden som man aldrig har…eh eh..
Precis som du skriver A-M.H Jag blir förvånad över att jag hamnade så högt upp från början.. jag är inte precis känd för att vara en forumskrivare bland mina kompisar "IRL" så jag blir förvånad när jag ser att jag gjort så många inlägg som det står.. tycker mest jag läser.. men kanske inte det endå..
Jaså jag är med en månad till!