Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 271 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-06-11

God morgon på er. Ännu en härlig sommardag väntar. I natt regnade det. En arbetsvecka väntar. Sköt om er idag

Lullan1
0

God morgon!

Äntligen måndag! På nåt konstigt sätt gillar jag måndagar, det är en start på en ny vecka och allt ligger framför en! Glad

Hoppas att ni får en härlig dag i solen!

AnnaS
0

God morgon!

Ännu en natt då man har svettats i sovrummet och sovit bara korta perioder… Har även varit uppe och skurat en gång i natt efter en piss-nisse…

chikan
0

Idag har jag lyckats med konsttycket att försova mig för två tåg! Så nu får jag skämmas och ringa chefen… Det är dessvärre inte första gången det händer heller. Usch! Fast egentligen är jag inte alls så här slarvig. Förstår inte vad som hänt på sista tiden.

A-M.H
0

God morgon !

Ännu en tokhet dag, men nu är man på jobbet och där är det alltid svalt. Gäller o tänka positivt.Flört

#2 piss-nisse näe fy det heter inte den vackra killen….Räcka ut tungan

#3 försova sig ..två tåg..ha ha ha..du har taggat ner..nya jobbet hägrar mer än det gamla….och jag tror att denna tokhetta mattar ut en..väntar på foton…på myskillarna..det var länge sedan…Glad

Ha en jättebra dag !!

AnnaS
0

#4 Just det, glömde att skriva att jag fick skura imorse när jag vaknade också Räcka ut tungan Piss-Nisse? Flört

Eine
0

God morgon. Underbara måndag!Det börjar dra ihop sig till utställning, och det känns.Både roligt och lite oroligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Godmorgon! Har varit med Manne på dagis.. han har varit hemma sjuk i 2 veckor så det var lite inskolning igen :) men det gick bra nu ska det rastas hundar utan att man ska smälta bort helt och hållet av värmen! (klagar då jag inte är en värme-människaSkrattande)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnneAlva
0

God förmiddag!

Har varit borta från nätet i nästan två hela dagar, ett under att jag inte ligger i kramper på golvet med abstinens! Räcka ut tungan Har varit fullt upptagen med att försöka hitta ett hörn i lägenheten som faktiskt går att vistas i, värmen håller på att ta kol på mig… Har varit upptagen med att planera inför utställningen i helgen också. Håller med Eine, det är både roligt och oroligt, men kommer att vara fantastiskt när det har passerat och man minns allt. Glad

Dagen bjuder på tvätt, tvätt och åter tvätt, sambon klagar över att han inte ha några rena kalsonger kvar och jag inser att tvättstugan är det enda rätta. Kanske det är svalt där?? *hoppas*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

emiya
0

God middag! Är inte heller någon värmemänniska, så jag letar också efter svala ställen….. Ska strax till vårdcentralen och ta prover, hoppas att de har luftkonditionering där!Glad Annars är det tvätt för mig också, bytte rent i sängarna idag. Katterna ligger utslagna på balkongen och sover, där är ännu hyfsat svalt. Är man hemsk som längtar efter lite regn?

EvaG
0

God kväll. Härlig temperatur ute nu. Är ledig och ska sätta mej på balkongen med lite kex och njuta ocjh prata med grannen

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer