Mitt hjärta blöder ....
Fick nyss veta av min mamma som ringde att min första stora kärlek har dött, han har kört ihjäl sig … jag är alldeles kall, chockad och handlingsförlamad …. fastän det är över 26 år sedan påverkar det här mig otroligt. Vi var tillsammans under tre år och han var en av de mest omtänksamma killar jag träffat och jag var så kär, så kär, så kär. *ler ömt* Det tog många år att komma över honom …. Vi har träffats några gånger under åren och det har alltid varit med stort leende .. och lite rosiga kinder … *ler ömt åt tanken* Första kärleken är ju speciell ….
Jag tänker på hans gamla mamma, hans syskon och hans barn och jag gråter inombords för dem ….
Han lämnar ett stort tomrum, inte bara hos mig utan hos många … kände bara att jag måste skriva av mig …
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Usch så jobbigt för dig.Sänder hans anhöriga en tanke.
Stolt ägare till tre La permer

Vad hemskt, jag tänker på dig och på hans familj och vänner. *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Fruktansvärt, vad hemskt. Det är alltid en sån tragedi för alla närstående när någon rycks från jordelivet i förtid. Stackars gamla föräldrar, det är ju inte meningen att barnen ska dö ifrån dem.
Första kärleken, ja visst är det lustigt, den lämnar något speciellt kvar i ens hjärta.

Usch så hemskt!! Jag beklagar verkligen sorgen! Ta hand om dig!!
vad jobbigt, hoppas att minnena om honom gör sorgen lite lättare nu när han inte finns mer..

Beklagar sorgen! :(
Beklagar sorgen
#0 Ledsen för din skull.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jag känner med dig…

Vet hur det är med den första kärleken.

Beglagar sorgen

Beklager sorgen
Beklagar din förlust!Det måste vara ett tomrum för dig i hjärtat och maggropen, även om ni inte träffades varje dag…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack alla över era omtänksamma ord … det är ett enormt tomrum men i hjärtat finns han kvar.
Återigen tänker jag på hans nära och kära som mist sin pappa, son, bror och bandmedlem … tårarna rinner … han blev bara 45 år … vad de ska sakna honom!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Han måste varit en fin person när du och många andra sörjer, försök att tänka på allt bra han gjort.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Beklagar sorgen

Beklagar sorgen, det är tungt när en så ung människa går bort. Förlorade mamma när hon var 54 år och man ser lite annurlunda på livet efter det. Ta vara på dina nära och kära! Sänder en tanke till hans familj. Ta hand om dig Cherish! *kram*