CH S*Brave New Curl Cigaro crx n
Hane för begränsad avel.
Här är en kille som verkligen ser ut som en kille! Stor och muskulös men ändå smidig. Svart som en panter med fantastiska vågor. Stora öron som dock kunde vara högre ansatta, bra haka, rak profil, lång svans. Väldigt snäll och trevlig, strilfri. FIV/FeLV negativ, blodgrupp B.
Kontakta mig eller Cigges "mamma" A-M.H för mer information!
Ser ut att vara en härlig hane

Han ÄR en riktig snyggning … *suckar* Träffade honom i helgen och han kom t o m fram och ville nosa på mig nos mot huvud. :) Är väldigt stolt över det! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Ja, jag kan bara instämma efter att fått träffa honom i Sollentuna för några veckor sen. Helt underbar och såååå manlig, jag är alldeles förälskad i snyggingen! 

Åh! Cigge är ju bara såå snygg! En sån hunk måste ju ha en hel kö av brudar efter sig…

Han är verkligen en skön kille, och så tycker jag det är så himla viktigt att en avels hane har ett super temperament. Tycker att ha upplevd att just hanens temperament präglar avkommorna mycket. Älskar lugna coola hanar 
Vad roligt att ni tycker om honom! Cigge har onekligen något "extra", och då syftar jag inte bara hans storlek.
Hans pappa är ju också otroligt fantastisk, han är snart 4½ år gammal och går här hemma, fertil, med två fertila damer och en kastrat och är strilfri. Jordens goaste hane, mattes ögonsten, och som faktiskt fått pris på utställning som domarens "Coolaste katt".
Kevin är fritestad från HCM förra året och Cigges mamma Baldina kommer testas till hösten.
Cigge har haft några parningar på gång men inget har ännu blivit av tyvärr. Så han kommer hållas fertil tills vidare, så länge det fungerar bra hos A-M.H.

Han verkar vara en jättemysig katt! Får nog skynda mig att kastrera Jissa så jag får bort alla "dumma" tankar om kattungar och avel i mitt huvud!