God morgon 9 juni
God morgon 
Sommar sommar sommar, skall packa ner katterna och åka till parken, vi var också ute flera timmar i går och dem n j u t a r sååå mycket.
Sen kommer sambon hem i kväll efter 3 dagar i stockholm, det är bra att längta efter varandra men skönt hon äntligen kommer hem. Sen är det också skönt att få bekräftat att man är lika ny kär efter 3 år
Ha en underbar dag alla

God morgon! Det sägs att det ska bli 27 grader här idag, ser så ut oxå (solen skiner för fullt). Idag så ska jag åka till en bekant o titta på skogisbebisar, dom är ca. 6 veckor.
Ha en bra dag!
God morgon.Underbart här i Uppsala. I kväll flyttar Radek, en av kattungarna.I morgon ska jag på en bussutflykt till Högbo Bruk.Jag är född i Sandviken så det känns som gamla hemtrakter för mig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Har städdag idag. Här är det inte lika soligt som de två tidigare dagarna. Självklart nu är det ju helg och ledigt.
Smirik, måste vara skönt att få hem sambon - den som väntar på något gott……
Eine trevlig resa
Fritz du lär få se något ljuvligt
Jag ska åxå städa idag, godförmiddag föresten.. dock har jag två små troll som stökar ner efter jag städat,, Manne hade fått tag i en sax medans jag bytte på den minsta,, nu har jag pappersklipp över hela vardagsrummet! de är snabbe de små busfröna!

God förmiddag!
Ska tippa lite trav (av mig även kallat "trava lite") nu på förmiddagen och hoppas att Han däruppe kan ha lite förbarmande med mig trots att spel anses vara en syndig företeelse. Kanske om jag lovar att inte göra det igen om jag vinner stort…?
Jag önskar A-M.H lycka till med tippandet, tror mig veta att hon sitter och kliar geniknölarna med veckans rad. 
Bekymrar mig över att Isis och Thera bara bråkar. Det är jättejobbigt och det börjar märkas på de andra katterna att de inte mår bra av det och jag börjar få slut på lösningar att prova. Det är så himla tungt och jag vet inte vad jag ska göra längre. 
Nåja, hoppas dagen blir slapp och skön för er alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon ! Inte vet jag hur det ser ut hos dig Leffe, men i Skärholmen skiner solen från en klarblå himmel.
Har redan varit ute, lämnat in kvällens V-75 och hoppas som vanligt, ni vet….
Det är tokhett ute, för hett för mig faktisjkt, men har skugga på balkongen på förmiddagen så där intas snart frukost. Hängde upp en typ av slagbord där ute igår, ja inte för oss tvåbenta utan för de fyrbenta så de kan mysa antingen i solen eller under i skuggan. Populärt kan jag tala om.
Hade ev. lovat att åka in och titta på Sthlm-marathon, men no..no…no inte plågar jag mig i denna vansinneshetta.
Tre vilda jagar just nu fluga,tänk vad lite kan roa så mycket.
Ha en jättebra tokhet dag !!!

Här är supervarmt och i min smak lite för varmt..
Vet har varit här precis och chipat och vaccinerat kattungarna..Ha alla en skön dag …
Här var vi uppe med tuppen och gratulerade dottern som fyllde 15 år idag! Macka, juice, tårta och päroncider samt lite presenter .. hon fick veta att EU-kortet betalar vi så alla hennes konfirmationspengar får hon tillbaka - vilket leende! :)
Försöker skingra sorgen över Richards död genom att fortsätta jaga maskrosor i gräsmattan men de rackarna har börjat fröa nu så jag antar att nästa år får jag återigen ta fram maskrosjärnet och gräva, gräva, gräva ….
Baileys smet förresten ut igår och klådde upp grannkatten … det var en väldigt nöjd katt som Line plockade in vid 24-tiden … *harkel* Idag har han gjort allt han kan för att försöka smita ut så nu är det järnkoll som gäller ….
Ha en bra dag alla!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
A-M.H I Solna är det lite vitt på himlen och soldis, men ingen klar sol
God dag. Soligt och varmt Vad mer kan man önska sig?
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Nu är det riktigt soligt i Solna också. Solna staden med sol i namnet
God eftermiddag!
I dag har vi varit turister i Visby!
Vi packade picknikväska med bullar, saft och lite kex och gav oss av på statsvandring runt Ringmuren! Kameran hängde där den skulle (runt halsen) och vi hade det väldigt mysigt. Vi stannade på ett par ställen och fikade lite. Kan verkligen rekommendera alla att gå på tur i sin egen stad, det finns massor att se. Inte behöver man åka bort för det inte!
Lägger in några härliga bilder så ni får se hur mysigt vi har haft det! Här har sonen tagit paus uppe på muren!
Oj, glömde ju att önska er travtipsare lycka till idag! Hoppas att ni vinner storkovan!
#5 Vad jobbigt när katterna inte kommer överrens… Har det inte blivit bättre sen Thera kastrerades alls? Eller är det bara för att Isis har kattungar nu som det är spänt läge?
Oj, oj vad man börjar längta till Visby. Härliga bilder! Läser just Mari Ljungstedts böcker och inte blir längtan bättre av det :-) Kanske skönt att slippa Stockholmsturisterna ett tag till ;-)
Här i Nacka är det jättevarmt så jag har gått in igen. T o m Linus tyckte det var för varmt på balkongen. Får bli en ny tur lite senare idag.
Igår vad jag på intervju för ett otroligt spännande jobb. Känner bara "vill ha", men jag tror jag faller ifrån pga för lite erfarenhet, men samtidigt hur ska man kunna få mer om man inte får chansen till det jobbet? Ni får hålla tummarna att det går vägen.
Ha en skön helg!