1 juli
En ny sommarmånad och det är en sol som värmer. Idag gäller parken, parksoffan och en termos kaffe och några timmars avkoppling. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.
Har härjat i trädgården, är nu helt slut. Det blir inte bättre av att Robban tjoar som en brandsiren över att vi är på ena sidan och han på den andra.
solsken idag!!
reg regn Regn i värmland.Vi har tillbringat hela helgen i husvagn på en fotbollsplan i forshaga.Vi har också ställt ut en kisse.det var dåligt med sphynx där bara våran och hennes kullsyster.Eftersom joyce var kastrat vart det ingen tävling med syrran utan båda fick ett cert.och ingen biv vart det ju då.Mycket trevlig utställning,glada trevliga och tillmötesgående funktionärer,kommer gärna tillbaka.bara det nu kunde sluta med detta eviga regnande.
Underbar söndag! Jag känner mig frisk och positiv och fylld av lust att ta nya tag med allt. Sköt om er!
#1 prova kanske att ta med honom i sele..?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

En dag i syrummet med en mycket efterlängtad symaskin.Tyvärr så är nya symaskinsprogrammet inte lika avancerat som det jag hade tidigare.Men det är väl bara att gilla läget.Fem broderier sydda idag.Nu en tur till posten med tre paket.
Stolt ägare till tre La permer
Venter på sommeren, atter en dag med regn :( Nå har jeg startet på ferien og ønsker meg sol og varme!! :)
Nå går jeg og venter på transferen til Wicca så jeg får omregistrert han. Håper virkelig at den dukker opp snart. Hadde tenkt å delta på eit par utstillinger i sommer.
Ellers ønsker jeg alle en fin juli måned :)
#3 Har får vara ute i sele ibland, men han blir så stressad och sen när vi kommer in har han damp hela kvällen..:/