Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 219 ggr
RacerDonnans
0

Äntligen de utlovade kattungebilderna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skall lägga ut enskilda till alla fem här ikväll!
Börjar med två. Först ut är Hope!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Sen tar vi nästa som jag är osäker på namnet.
Kan man verkligen kalla honom Racer Donnans Håkan Hellström? Han är lite gänglig som han och minst lika tuff! Rytmen har han i blodet garanterat har jag sett!

RacerDonnans
0

Och här goa Harmony som alltid vill bli fotad och som jag skulle kunna lägga ut 100 bra bilder på!

Lullan1
0

#2 Ljuvlig! Lover

MonicaLagerquist
0

Så fina dom är.

Stolt ägare till tre La permer

chikan
0

#2 Ååå snälla gör det! Eller kanske inte. För då kommer jag inte att kunna låta bli är jag rädd. Jag är dödligt kär i den där lilla kissen.

RacerDonnans
0

Visst är de härliga.
För dig då Chikan så får du Harmony lite i bakgrunden bakom brorsan. Skall nog bildbomba dig lite sen Flört. Har inte bestämt namnet på honom än men det lutar åt Hot and Spicy, Hugo Boss eller HiFi. Vilket tycker ni passar bäst? Gillar nog själv de två första bäst.

chikan
0

#6 Gissar att det ska vara något på H. Varför inte HoneyBunny! hahahah! Skojade bara. Men söt som honung är han i alla fall. Tror nog att det är bäst att du låter bli den där bildbomben med Harmony! Är in på din hemsida i tid och otid för att titta om du möjligen har lagt ut några bilder där… Oskyldig Men det har du ju tack och lov aldrig!

cherish
0

Men Ingela - inte får du göra sådär heller!!! Vill bara kattnappa lilla Harmony!!! *myyyys* Äntligen fick jag se lite mer bilder på bebbarna för din sida är ju  …. ähum …. rätt o-uppdaterad … ;) fick nämligen frågan igår var man kunde se dina bebbar …. (Nu Jenny kan du ju spana lite!!)

kramis!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Linda357
0

å jag skulle vilja ha huset fullt av både stora å små missar, dom är underbara Glad

RacerDonnans
0

#9 Tja Cherish, lite oftare kanske den skulle uppdateras just nu men jag har varit i Umeå över natt och i Strömsund över natt så jag ligger lite efter. Men att ligga efter 5dgr med uppdatering är väl inte så hemskt Flört. Startsidan och bebbe sidan uppdaterades ju faktiskt 1 Juni i fredags där finns i alla fall en bild med dem som 2v. Har du varit inne på rätt sida? Resten är dock inte uppdaterat men så fort något nytt händer på kattungefronten så lovar jag att den informationen finns där. Tex om de är tingade m,m. Just nu har jag ett flertal spekulanter men som inte bestämt sig än. En har bestämt att hon vill ha en katt men inte vilken än. Skall genast uppdatera den ikväll i alla fall och tydliggöra bebbesidan vilket jag inte gjort så bra.

RacerDonnans
0

Nu är hemsidan uppdaterad med två bilder samt två små filmer på bebbarna! Sköter jag mig lite bättre nu då!
Sömn är överreklamerad eller hur!
Skall dock försöka sova några timmar nu!

zzzzzzzzzzz

cherish
0

#10: *harkel* Näää jag hade ffel adress till dig men å andra sidan visste jag inte att du bytt heller! *fniss* Ska uppdatera min länk till dig bums! Samt titta på fler bilderjuh!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

Hittar inte filmerna på hemsidan! Olycka olycka! Eller kanske inte… som sagt.

majsan
0

Gud så söttKyss

RacerDonnans
0

Hade missat att uppdatera efter att jag lagt in länken på kattungesidan.
Filmerna är lite mörka men jag skall fixa det nu när jag kan flytta ungarna till ljusare plats inför filmning.

Jag hade sparat sista uppdateringen men inte laddat upp den på webben. Var lite trött inatt Skrattande.

Nu finns länken till filmsidan på kattungebildsidan!!!
www.racerdonnans.se

chikan
0

Herregud så söta! Jag tror jag dör. Kyss Nu är det väl bara för mig att hålla tummarna hårt för att spekulanterna på kattungar som varit hos er väljer "min" maskade hona så att jag slipper frestas så våldsamt!

Anna77
0

supersöta små gullebäbisar!!

RacerDonnans
0

Jag kan lova att det inte blir lätt då jag själv inte vill skiljas från det maskde underbarnet!
Bara för att jämna ut det lite så får ni en mysgrabb som är mönstrad denna gång!

Lullan1
0

#18 komsi komsi… Rosekiss