Phoebes BIV
*fniss* Vill ni se en lycklig utställare …..?? Att Fibban ser ut som en fet alien kan ni ju bortse från, men bilden är fångad i ögonblicket som det så vackert heter … *fniss*
Hon fick sitt fjärde CAGCIB och sitt andra BIV (Bäst i Variant) totalt.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Jättefin bild Cherish! Det ser ju precis ut som du.
Vad är väl en alien när man har en så fin pokal?? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ett stort GRATTIS till er båda. Hon är jättefin!
Snyggphoebe! (och snyggmatte!) 
*asg* Ni är för goa! Nu har jag ju verkligen avslöjat hur jag ser ut för alla som inte träffat mig än .. jag hatar att bli fotograferad!!! Så ni är verkligen priviligierade som får se en bild på mig, som jag dessutom FRIVILLIGT visar! *fniss*
Anne: TACK! Jomen visst hade jag väl önskat att hon kunnat visa hur VACKER hon är …?! *fniss* För mig spelar det ingen roll om hon blir sist på alla utställningar (fast erkänner att det skulle vara trist) för hon är det vackraste som finns för MIG!! Min lilla Phoebe-libi, Snuttirutta och Fibbelibba …. *ler ömt*
www.shaneequas.com

Grattis ännu än gång.Hon är så fin din lillkatt.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis igen!
Hon är go. Hon har utvecklats fint sista tiden. Har ju inte sett henne på ett tag nu. Fin päls har verkligen fått sen sist! (fast det har jag ju hört om).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis!
Grattis!! Phoebe är ju en skönhet!!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till välförtjänt BIV !

Hej på er! Stort GRATTIS! Oj vilket fint kort!
Kramar
Grattis! 
#6: Tack!! Ja hon har pälsat på sig rejält nu, är bara lite tunn på svansen och över frambenen (på ryggen) men jag hoppas det kommer oxå. Och hon har blivit lite smalare sen Lena dömde henne i Östersund. ;)
Vi ses väl i Trondheim?? Jenny vill så gärna träffa dig!!
Kram!
www.shaneequas.com

Grattis!Såå söt katt-älskar "mönstret"..
#5: Tack Monica, det värmer att få grattis av dig. Har ju faktiskt lite ont i själen att vi tjuvade det från vackra Stella ….
#8: Tack vännen! :) Ja för MIG är hon det vackraste som finns iaf!!
#9: Tack så mycket!! Fortfarande helt overkligt … Min drömkatt är ju en annan Phoebe, men berätta inte det för MIN Phoebe för då blir hon så svartsjuk ….. ;)
#10: Tack! *haha* Jaa om kortet är fint råder det väl delade meningar om men okey, jaaa, jag ser ju iaf lika lycklig ut som jag faktiskt ÄR. :) Kramar!!
Tack alla andra oxå!!!
www.shaneequas.com
Stort grattis!!!!
Härlig bild!
Phoebe är fin!! Vad är hon för färg? Jag är helt värdelös på färger och sånt! Vet bara att min egen är Harlekin (efter att ha fusk-kollat i stamtavlan,*skratt*)

…….ååååh grattis Phoebe-råttan, jag vet att du varken är fet eller ser ut som en alien.
Vad ni babblar om Trondheim, visst ligger det i norra Norge eller…Måste ju ta Cigge "bakbitarslyngeln" till Norge, men inte bestämt var el när…vet du vad jag kom på nu Cherish, jag är i fel tråd, det är ju Phoebes glänsartråd.
Grattis! Vad kul! Ser fram emot nya utmärkelser……och bilder!
Jo du, Om du ska till Trondheim, så ses vi nog där…om jag kommer med!