Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 156 ggr
Fritz
0

Grillparty????

Då börjar det närma sig utställningen i Kalmar den 30 juni-1 juli. Tänkte mest bara kolla om det var så att suget efter att grilla på lördagskvällen (30 juni) finns kvar? Ni som vill komma kan ju PM:a mig så att jag vet hur mycket jag ska inhandla.

Tänkte även påminna att det finns platser kvar på utställningen både lördag o söndag, rexarna är på söndagen. www.calmarekk.se

AlexH
0

Hade gärna kommit på både grill och Utställning.. men jag är IDP och är inte välkommen till Sverak uts.Skrattande (vilket inte jag gråter tårar för..) men men om det dyker upp en IDP utställning i kalmar trakterna en annan gång (där är även SVERAK ANslutna välkomna) så kommer jag gärna och grillar!FlörtCool

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Fritz
0

#1 Vad synd! Men du är välkommen ändå om du är sugen och kommer du inte nu så är du välkommen en annan dag….

AlexH
0

*ler* lite långt för "bara" ett grillparty (om man nu kan tycka så) Men jag kommer gärna förbi någon annan gång Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Fritz
0

#3 Okej då!  Fundersam Gör gärna det…

smirik
0

Åh bor du i vackra Kalmar, hade gärna åkt ditt men sambon jobbar den helgen Ledsen Hoppas ni får en trevlig helg och kväll

Lullan1
0

Åh vad härligt det låter! Kan tyvärr inte komma för jag måste nog spara alla slantar jag får över till den nya lägenheten som vi har köpt. *kram*

Fritz
0

#5 Det är bara att komma någon annan dag och hälsa på.

#6 Det är helt okej. *kram*