Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 292 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-06-04

God morgon. Redan soligt ute. Två arbetsdagar sedan nationaldagen. sköt om er idag

EvaG
0

God morgon. Det är soligt ute och jag ska i säng efter nattens arbete. Ha en underbar dag alla.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

smirik
0

God morgon

I morgon är det helg dag (danmarks national dag, fast det firas inte alls) Så skall endast en snabbis på jobbet och sen besök av uppfödar DK Biccibonny

Lullan grattis till nya lägenheten i dag, när först kontrakten är skrivit då är det eran på riktig Glad

Ha en underbar dag alla

Lullan1
0

Tack smirik! Glad Det känns jättebra! Har knappt sovit i natt, jag är så förväntansfull!

Hoppas att ni alla får en trevlig dag!

cherish
0

Gomorron!

Solen skiner och det är underbart väder ute, shorts blir det idag och sen ska vi iväg och rabiesvacc Phoebe igen, andra omgången! :)

Lycka till med lägenheten Lullan! *ler stort*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

solskensbarn
0

Åååååh! Jag blir alldeles salig av det vackra vädret. Tänk om man finge vara ute idag också och slippa jobba……

God morgon förresten!

Vi får hoppas att finvädret håller i sig till vår egen nationaldag!

AnneAlva
0

God morgon!

Vaknade 06.30 av att en av katterna (gissar helt osökt på busråttan Lethe) välte ett halvfullt vattenglas som stod på nattduksbordet. Det var bara att gå upp, torka av mobilen och försöka få upp vattnet innan det blev uppslickat från golvet (som i ärlighetens namn inte skulle må dåligt av lite städning…). 

Nu, sent omsider, har jag lyckats sova lite till, äta frukost och göra mig iordning. Känner mig oförklarligt seg, måste vara all sol ute, kan ju inte vara nyttigt. Flört

#2 Ha en trevlig nationaldag imorgon och ett trevligt besök idag!

#3 Kul att skriva kontraktet, sedan är ju allt "klart". Hoppas allt går bra!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God morgon. Lycka till med kontraktskriveriet Lullan, och glöm inte läsa det finstilta!

Anne.Prova med en vattenflaska med skruvkork i stället för ett glas.Det fungerar iaf ur spillsynpunkt..

Sköt om er alla,tänk på att just denna dag kommer inte tillbaka.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

motvind
0

God morgon. Mulet här, men det är okej. Hoppas ni får en bra dag!

Elica
0

Lullan du har en spännande dag! Lycka till. ….. Vi har fantastiskt väder här i Åbo. Sommarn har kommit och syrener börjar blomma. …………. Var över veckoslutet på stugan med hela zoon. Det var skönt, men märkte nog att kattorna är mycket listigare och envisare än hundar eller häst!….Och tycker inte om att vara fångad, när Stora världen lockar!……… tack för visa ord Eine! Har en bra dag alla!

Lullan1
0

God kväll!

Jag är så lycklig! Det går inte att beskriva i ord! Äntligen är jag ägare till en 5-rumslägenhet, min drömlägenhet. Har väntat på "just" den i flera år.

Det gick snabbt att skriva kontraktet, det tog bara 1 timma ungefär. Sen var vi i lägenheten och tittade runt, mätte och klurade lite. Planerade in var de flesta av möblerna ska stå. Åh, det ska bli så underbart att flytta till större!

Leffe
0

Grattis. Vi blir bjudna på inflyttningsfest sedan

La_Joz
0

JA!! Inflyttningsfest är det bästa jag vet! När blir det, Lullan?? Skrattande

Lullan1
0

#11 och 12 Skrattande den 15 december får vi tillträde till lägenheten och sen planerar vi att renovera den lite snabbt innan vi flyttar in den 1 januari. Så inflyttningsfest blir nog kanske inte förrän till sommaren, eller vad säger ni? Flört

Elica
0

Passar utmärkt, lullan. tycker jag i varje fall:)))

La_Joz
0

Jag har en bra idé! Varför vänta till nästa sommar? Du kan ha inflyttningsfest nu i sommar istället! Som en slags förfest! Flört

Elica
0

Det var en bra idé La Joz! kanske i mittenav augusti;-)….

chikan
0

En UTflyttningsfest!

AlexH
0

Natti natt! dags att äntligen få sova!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0