Äntligen!
Vad kul! Lycka till!
Grattis! Vad roligt, hoppas verkligen att det går bra! 

Grattis grattis, vad roligt, se fram till att se massor bilder på en tjock mage. När i juli skall hon ha bebisar?

Grattis! Vad roligt för dig, hoppas allt går bra och att det kommer en massa gosiga bebismagar att pussa på i juli! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Lycka till Frtitz ! Jag(eg Oslipad Jade kallas *Ojoj*) ska också få kattungar i juli, det är en bra månad!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Men va roligt , hoppas själv på att kunna para Uma när allt är lungt här hemma å hon känner sig trygg och löper.
Lycka till.

#3 Bilder kommer, hon beräknas runt den 14 juli. Så de är inte så långt kvar.
#4 Ja, det ska bli så mysigt.
#5 Visst är det en bra månad!
Härligt!! Grattis! Fin han var! Ståtlig!!
Grattis, vad roligt!

#5 & #7
Vad roligt då skall vi alla 3 ha kattbebisar i juli, Iris beräknas komma tidigst den 8 juli

#10 Många bebisar blir det. Majsan har gått 65 dygn den 14 juli så hon ska ju ha tidigast den 10 juli… har din lilla dam mage än?

#11 Ja hon har allt för mycket mage, i morgon har hon gått 4 veckor och hon är redan en tjockis
Jag hoppas på en lagom kull med max 4 bebisar men om hon fortsätter med att växa så här då blir det nog en stor kull 
Hur ser majsans mage ut?, syns det på henne nu?

#12 Där ser man…
På Majsan syns det att hon har en liten kula och känns att hon är rund om magen. Hennes mamma har fått 3 kullar med 7 stycken i varje så vi får väl se hur många det är.
Vägde henne i dag och hon har gått upp lite i vikt redan….

Åh, så mysigt!
Grattis till Majsan och till dig, Fritz! så kul med bebisar! Lycka till nu!
mysigt var just det ord som poppade upp i mitt huvud också! Hon ser verkligen jättegosig ut.

# 16 & 17 Tack så mycket!
Vilka härliga magbilder Fritz! Lova att uppdatera oss med fler bilder framöver! 

#19 Självklart!