Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 204 ggr
AnnaS
0

God morgon 2007-06-03

Jaha, uppe med tuppen idag igen. Snart dags att dra till Örebro med min rosahalsade Ruskträsk Skrattande

Ha en bra dag allihopa!

[Silkwaves]
0

God morgon på er !

Rosa är vackert ! - Det tycker i varje fall min son Glad

Avundas er som är på SW, men försöker kompensera med en soliga dag på vår träbåt i Stockholm skärgård - utan katt denna gång, men jag tror allt Pip ska bli skeppskatt Flört

Lullan1
0

God morgon!

Här har det varit full snurr hela hela helgen! Igår var vi på stan nästan hela dagen och uträttade alla ärenden som man inte hinner/orkar i veckan, efter det var det dags för storhandel på Ica Maxi därefter blev det kvällsmat och tvättstugan mellan 19-21.

I dag fyller min lillebror 25 år och har bestämt sig för att bjuda HIT hela släkten (vill inte ha kalas hemma hos sig för då måste han ju städa och diska) Fundersam Det är helt ok för mig, bara trevligt med lite kalas, men nu har jag ju fullt upp med städning. Han ska minsann få hjälpa till när han kommer Flört

Ska bjuda på lite Italiensk buffe och sen har jag faktiskt fuskat och köpt en Princesstårta… Jaja, jag hinner fakiskt inte baka också!

Hoppas att ni alla får en härlig söndag, ute skiner solen!

Ha det gott!

Leffe
0

God morgon. Hoppas ni får en bra dag både ni som är på utställning och ni som gör något annat. Själv ska jag städa och leka med katterna.
Anki glöm inte flytvästen och ha en skön dag.
Lullan slit inte ihjäl dig utan ha en en trevlig födelsedagsfest.
Sköt om er nu alla

AlexH
0

Godmorgon (ok kanske förmiddag) Här är det fullt hus med valp och Sture som går sådär ihop… ALLTID har Sture varit "topdog" i detta hushåll, men denna lilla valp liksom ignorerar det.. så Sture håller sig högt upp denna helg..

Ska förbereda mig för SNRFs Styrelsemöte i eftermiddag

Ha det gott alla!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

medde
0

God morgon

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

RacerDonnans
0

Godmorgon allihop!

Önskar också att jag fått tid att åka till SW med Stacie. Idga är det dock en trevlig dag ändå. Vår lilltös fyller fem år och kalas gjorde vi ifrån oss förra helgen (då jag hade barnkalas med 10-12 ungar från kl. 11.00-17.00 eftersom min äldsta fyllde 7 år då och Filippa fick ka sitt kalas samma dag, och fortsatte med middag för en vän med sambo och tre barn samt en av barnens kusiner frm till kl. 22.30 så vi har kalasat riktigt. Vi hade en hoppborg att "slänga in" ungarna i då). Vi kommer därför ha en rätt lugn dag med släkt och vänner som kommer hit och firar.
Skall dock baka en sväng nu så vi har en tårta att bjuda på.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Denna kommentar har tagits bort.
motvind
0

Godmorgon!

Själv mår man som man förtjänar idag, det blev en aningens sent igårkväll då vi firade att jag fixade min gradering. 3 bruna bältet - nästa gång blir det svart! Förvånad

Lycka till AnnaS och alla andra som ska till Örebro!  

Lullan - din bror är ju ett geni. Så ska jag också göra nästa gång jag fyller jämt. :)

Gittan
0

God dag. Hela förmiddagen har jag, barnen och hunden gått i skogen. Underbart i dag. Nu ska vi äte och sedan ge oss ut på stan en stund. Ha en bra fortsättning på dagen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

Grattis motvind!Heter det tredja dan, eller minns jag fel?

God morgon alla, fastän det är mitt på dagen när jag hälsar på.Min inre klocka strejkar ibland så jag sov lääääääänge med missarna.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

*phu* Nu har sällskapet (äntligen) åkt hem. Det var ju förstås jättekul och trevligt när alla var här, men oj så tyst och lugnt det blev nu! Härligt!

Ska ta och få sonen i säng och sen blir det väl att förbereda lite för morgondagen. Jag är ju slaviskt ordningsam och lägger fram kläder till mig och sonen, planerar frukost, packar väskan mm mm kvällen innan. Sån är jag!

Hoppas att ni har haft en skön dag, i morgon är det måndag ocg vi ska skriva kontrakt på lägenheten! *jippi* studsmatta

motvind
0

#10 Nej, 3 bruna bältet är 1 kyu (man räknar neråt från 10). Dan är svartbältesgrader. Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer