Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 500 ggr
majsan
0

Hjälp..sjövilda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ungarna är ju totalt sjövilda och klättrar och ramlar och far..Jag har hjärtat i halsgropen hela tiden..Man får springa hela tiden ,,nej inte där , akta dig , oj vad nära att du blev trampad, klättra inte upp för mina ben, det gör ont,,FörvånadSkrikandes

Jag antar att man inte får ha dem i frigolitlådor med madrasserade väggar och stoppning..FundersamVillket ansvar det är att  ha kattungar men just nu känns det som att man har sex st tvåårs barn som kutar runt och pillar ..Förvånadoch värre blir dem, Måst bara få beklaga mig lite, tänk om de skadar sig beståeende när de far så…

Linda357
0

Ja då kan man säga att du har fullt upp, jobbigt men kul. du får vara lite som en hönsmamma Flört

Buffy-co
0

Ja,ha ha…det är bra att du beskriver en lite jobbigare sida med att ha kattungar också-hur söta de än är!
OM det nu skulle vara några som tror att de bara ligger där och ser söta ut hela tiden..Oskyldigoch därför får för sig att skaffa en kull bara för att dom är så gosiga..

Så… beklaga dig du bara -det är bara BRA och "utbildande" att alla får veta hur det är att ha 6 små "2-åringar" al´a kattungar hemma!!Flört

Leffe
0

Ja de brukar ha en förmåga att flyga fram när de väl tar sig ur hagen. Helt plötsligt kan de bara somna där de alldeles innan flög fram.
Något man lär sig när man har en kull är att släpa på fötterna när man går så man inte trampar på någon.

Men hur de än far fram är det ytterst sällan någon skadar sig

chikan
0

Vilken härlig bild! Hon ser ut som en (söt) busspindel! Massa ben och klor och svans och busig blick.

smirik
0

haha dem är tokiga majsan - nu vet vi vad vi har att se fram mot. Lilla vera tjejen, matte lilla pälskling vill bara pussas på henne…vi kanske kan smyga förbi i natten och kattnappa henne för tid Oskyldig

A-M.H
0

..vilken ljuvlig bild….puss..

Aje-T
0

underbar liten busunge! jag kommer ihåg hur nervös jag var för Karin i början, då var hon ändå tre månader, hon trillade stup i kvarten när hon missbedömde sina hopp. Hon försökte till och med klättra upp för skorstenen över öppna spisen och studsade via spiselkransen ner i stengolvet….men inte gjorde hos sig illa för det. Förvånad

majsan
0

Smirik: Porten låser kl 21.30 så smyg in innan det låser så tittar jag åt ett annat håll.Flört

Anna77
0

härlig busbild!! Skrattande

MariaT
0

Det är bra Stig, håll henne igång bara Flört "Nye matte hejar på"

Nä, skämt och sido….Stackare, jag hade mina hoppandes runt mig när jag låg och kollade en film i sängen igår och dom är ju bara tre kvar så jag kan tänka mig vad du får utstå just nu.

#2 Ja, tänk om alla som skaffade en söt lite kull kunde förstå vad man utsätter sig och sina nära och hemmet för när man tar en kull, visst är dom underbara men ack vad det går sönder grejer och ben under tiden Räcka ut tungan Det är ingen dans på rosor som många tror. =)

EvaG
0

Det måste vara en härlig känsla att som uppfödare ta hand om och se en kull växa upp med allt deras bus.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Elica
0

Om bilden berättar rätt - och resten av kullen har samma miner - lycka till! Lillusen ser ut och vara så full av tricks, att han inte hinner med själv! :-) *torkar kall svett från pannan av medlidande*…… En av de härligaste bilderna jag har sett!