Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 539 ggr
Gittan
2012-05-24 08:54
0

24 maj

Solen skiner, barnen i skolan. Idag ska jag hjälpa mina föräldrar att få lite snyggt på deras gård inför sommarens traditionella "western-party". Det är då alla i området samlas och leker the Wild West med mat, dans och musik. Detta började långt innan jag var född. I år har mina föräldrar värdrollen.

Hoppas ni alla får en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
2012-05-24 10:47
0

Jo solen skiner. Rexarna ligger redan på balkongen, men absolut inte skogisarna - de sitter och tittar ut genom köksfönstret istället. Ska ut och köpa billiga karameller - extra pris. Har möte med styrelsen i patientföreningen för PAH i kväll.

Sköt om er

nakenkatt
2012-05-24 10:55
0

varmt varmt.På altanen ligger hela kattskaran och lapar sol.sköldpaddorna njuter i sin sommarhage och betar förnöjt på gula maskrosblommor.kattungarna går in på sina sista veckor nu före leverans.jag kommer sakna dem mycket.idag ska jag gå med en brukare på mitt jobb och äta kinamat till lunch.den här tjejen har sett fram emot detta i veckor.Ikväll ska hela boendet ut och titta på lite snygga stora amerikanska bilar.De har öppnat ett nostalgicafe här i stan där folk får komma med sina jänkare varje torsdagskväll,de serverar kaffe mm ska bli kul.

Denna kommentar har tagits bort.
Eine
2012-05-24 11:24
0

Godmittpådagen! Ska sitta på balkongen en stund och läsa,innan det blir för varmt där. Sköt om er och använd bra solskydd om ni pressar i solen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Bettan
2012-05-24 12:09
0

En helt underbar dag och dessutom har jag helt fritt i dag. Kommer nog ge mig ner till Kungsträdgården och mysa i solen.

Ha en bra dag

Sport iFokus

MonicaLagerquist
2012-05-24 14:36
0

Pustar ut efter en intensiv dag.

Läkarbesök för mig i Uppsala på förmiddagen och vaccinering och besiktning av ett antal katter i Enköping på eftermiddagen.

Däremellan har jag handlat inför helgens festligheter.

Stolt ägare till tre La permer