God morgon 2007-06-02
Uppe med tuppen… Ska åka iväg snart, jag tror jag har kommit ihåg allt…
Så mycket sömn blev det inte ändå. Hände en trafikolycka runt hörnet och jag hade en brandbil på tomgång med blåljus under mitt fönster precis. Allt verkar ha gått bra för tjejen på moppen, men det tog ett tag att somna…
Vi ses i Örebro!
God morgon. Glöm inte katten och kör försiktigt och lycka till

God morgon
Regn ute, då blir det krullmys och städning i dag.
Alla er som skall till SW lycka till.
Ha en underbar dag alla
Morrn morrn! Idag ska det banne mig bli mysigt på balkongen! Jag och mamma grävde upp halva hennes trädgård igår. Så nu står det en massa växter här och där som ska planteras ner på rätt ställe. Måste försöka lösa kattsands-problemet idag - vi börjar bli trötta på att dammsuga tre gånger om dagen i hallen… Får se om det blir en ny matta att lägga framför eller rentav en pewelåda.

God morgon!
Sitter i godan ro och äter frukost, har inget inplanerat idag och det känns skööönt! Jag är i och för sig lite utställningssjuk och skulle gärna ha spenderat dagen i Örebro bland en massa fina rexar och trevliga människor, men men, det får väl bli ett annat år. Vem vet, kanske till och med ska försöka kvala in någon av mina katter till nästa år. 
Lycka till alla forumsutställare, jag håller tummarna för er allihop!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag har en hård dag framför mig! Jag tränar karate och idag ska jag försöka gradera till ett nytt bälte… det finns en stor sannolikhet att det går åt skogen. 
Godförmiddag och lycka till på SW jag kan tyvärr inte delta i SVERAKS värld då Sture inte existerar längre eftersom jag omreggade honom till IDP.. Konstigt att katter bara kan "försvinna" ur existens enligt SVERAK ;) (och ändå bli godkända som pappor om en sverakreggad hona vill para med honom)
Nåja jag hoppas ni alla ska ha en jättebra dag på utställningen och så ska jag fortstätta att gosa med Sture och Valpen vi vaktar
God morgon.Jag tar det lugnt i dagHär är strålande väder , jag får passa så katterna inte bränner öronen när de degar på balkongen.Jag ids inte åka till Örebro, det känns långt bort..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#3 hoppas det löser sig med kattlådeproblemen, dammsuga är tråååkigt!!
#4 samma som jag inget inplanerat..kan vara skönt ibland, bara softa..
#5 Lycka till med bältet!!
Idag - en bra bok och djuren som sällskap. Gubben är borta i helgen.
Önskar alla en fin helg :-)

Efter ett lååångt skönt bad (med alla katterna bredvid mig på handuken på golvet) nu önskar jag en god natt åt samtliga!!
Jag :