Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: avel-genetik-och-uppfödning
Läst 304 ggr
Tette81
0

Vilken dräktighetsdag har era rexar fött?

Funderar just på när Diesel kommer att föda, känns osäkert om hon kommer gå hela tiden ut, hon är en ganska liten hona och har en väldigt stor mage nu…

Så därav frågan. Vilken dag har era rexar fått bebisarna på?

AnneAlva
0

På dag 64, både vår vita Isis och sköldpadda Thera har fött sina kullar dagen före de var fullgångna, de har tre kullar sammanslaget.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

Hej grannen! Skrattande

Har ingen riktig koll på när mina honor har fött Generad Jag har datum som är ungefär och så väntar jag, typ…

Eine
0

Dag 65 är absolut vanligast här hemma.Jag har haft många kullar så jag kan jämföra lite.Dag 62 och dag 69 är yttervärdena om man så säger..Tur att det inte händer ofta.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

ChatNu
0

Dag 65 fick Miss M på..
//Maria

Leffe
0

Dag 65 är vanligast hemma hos mig

Tette81
0

Ok! Tackar för svaren Flört Och hej på dig med granne! Anna? Jag kanske kunde komma ner med henne ngn dag om du vill våga på dig en gissning? :s

Eftersom jag inte va säker på hur vanligt det är, för lite mindre honor att föda tidigare än de som är lite större.

Diesel är ju en väldigt nätt figur annars, så nu ser hon ut som en liten(men väldigt söt) ko som vaggar fram,stackaren. Det verka inte haft ngn större effekt på leklusten iaf, hon busar å (försöker) hoppa till höga höjder, mest verkar det bara störa henne att hon inte orkar eller är tillräckligt snabb att leka. Men leka gör hon iaf Glad

Dag 65 närmar sig nu, är dag 58 idag Räcka ut tungan ska bli spännande att se när det blir!!

AnnaS
0

#8 Jajamen Glad Jag kommer gärna upp och tittar hur hon ser ut och jag hjälper gärna till när det är dags Glad

Tette81
0

Det var snällt detFlörtkänner mig orolig att hon ska föda när vi jobbar, visserligen har jag det ganska fritt för att kika till henne varannan timme om jag vill….brukar inte bli mer än 2-4 timmars jobb om dagen heller…så det ska nog bli bra!

[Silkwaves]
0

Håll i er ! Alla mina fem kullar har fötts på dag 65 !   Två olika honor Glad