Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 220 ggr
Buffy-co
0

Foton som egen grupp??

Kom på, när Rexpect föreslog en grupp där man kan lägga ut foton med pratbubblor till-och som jag också tyckte skulle vara kul-
att det även borde finnas en vanlig foto-grupp..

Nu ligger ju bildbomber och foton lite överallt..eller kanske mest i "allmänt Cornish Rexprat"-det vore lättare att hitta dom under egen grupp-tex "Bildbomber"Fundersam Det är ju så kul med foton!

medde
0

Tycker om att hitta dom lite överallt
Det livar ju upp lite
Vore synd att då ha dom på bara ett ställe
mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

kissan78
0

#0 Håller med dig här, skulle också velat haft en särskild grupp för bildbomber, sen är det ju inget som hindrar att man lägger in nån bil i någon annan tråd men just bildbomber borde få finnas i en egen grupp.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

medde
0

Bildbomber kan ju vara ett tema som passar in i andra grupper.
tolka mig rätt nu.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

kissan78
0

#3 Jo under kattungar till salu håller jag med om att bildbombningar passar in men annars vet jag inte om det är någon annan grupp som lämpar sig sådär jätteperfekt som bildbombningsställe! Allmänt då men då är det ju lättare att hitta med en egen kategori… ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Buffy-co
0

#1 Jag tycker inte att det skulle hindra att de poppar upp överallt som du skriver att du gillar…man kan ju bifoga bilder var man vill som #2 skriver!
Men jag tyckte det  skulle kunna vara bra att ha en särskild fotogrupp också-när man vill frossaSkrattande

Men detta bestämmer ju sajtvärd/medarbetare….

Eine
0

det fungerar ju fint som det är nu.Än så länge iaf.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Man kan ha bildbomber under

• Allmänt Cornish Rexprat
  • Avel, genetik, uppfödning
  • Avelshane
  • Hälsovård, skötsel, omvårdnad
  • Kattungar
  • Pyssel och upptåg
  • Utställningar

Tycker i alla fall jag

kissan78
0

#7 Det jag menade var att bildbomber skulle passa bäst i en egen grupp el alt kattungar för det är oftast då det kan bli många bilder av en särskild anledning. Bilder kan man ju lägga in överallt givetvis men just masssssor av bilder som jag tolkar bildbombning skulle ha varit roligt att haft i en egen grupp så man kan gå dit när man vill njuta av massa rexbilder men men det verkar bara va Buffy-co och jag som skulle tycka det var bra.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Gittan
0

Kan man inte på något sätt göra med bildbomber som det verkar vara med artiklar . De finns i grupper samt i Artikelarkivet. Är det kanske inte tekniskt möjligt att göra samma med bildbomber?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Tycker det är kul när bildbomberna finns lite överallt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Linda357
0

de´t är ju så kul när man kan snubbla över bilder lite här och där, det blir lite strikt annars.

RexPect
0

Jag tycker att det är så kul med alla kattbilder, och vill titta och hitta SNBBT! Tyvärr hinner man ju inte läsa allt på sajten.

Tycker det vore jättebra med ett ställe där man visste att det fanns massa roliga bilder. Sen fortsätter man som vanligt att lägga in bilder när det passar.

Har just startat tråden "Liknar din katt en kändis" 

Annika

Denna kommentar har tagits bort.
chikan
0

#12 Läser du inte ALLT!? Förvånad Flört

Lullan1
0

GittanL Det är bara sajtvärden och vi Medarbetare som kan skapa artiklar och därmed ha flera bilder efter sig som ett inlägg. Det går alltså inte för resten av gänget att lägga upp bilder på det viset.

EvaG
0

Ju mer jag tänker på idén med bildbomber i en grupp desto sämre tycker jag om det. Tycker att bilden ska ligga i den grupp som bilderna handlar om.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Nu vet jag varför jag inte svarat tidigare.För jag håller med dig Eva!Det känns mer aktuellt när bilderna kommer i tråden, iaf för mig..Så ingen Fotogrupp för mig tack!

Buffy-co
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#17 ha,ha Eine-du hade ju svarat tidigare…#6..Hemlis

Nej det var tydligen bara jag,Kissan78 och Rexpect som tyckte en till grupp vore kul med bara foton i.. bara att böja sig för majoriteten.
(Nu verkar det dock som att alla misstolkade hur vi menade, men..vi tyckte ju att det DESSUTOM skulle finnas kvar foton i alla gruppper-om de hörde ihop med ämnet…Tex "allmänt Cornish rexprat"-det ska väl rymma just prat om cornishar…med tillhörande bilder.
Men när man BARA vill lägga in foton-då har man ju inget ämne att gå in under faktiskt…OK "Övrigt" då..FlörtMen ibland är det dessutom svårt att minnas var ett foto-bildbomb låg någonstans-om man nu vill kolla dom igen..)

Men det var ju verkligen ingen stor jätteviktig sak precis..bara ett litet förslag!!!Cool

(Gäsp-suck..vad matte "fotar" hela tiden-säger Danne på fotot…)

Eine
0

ja det stämmer ju, men jag kände nog inte riktigt varför .Nå bättre 2 ggr än aldrig.