Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 216 ggr
Leffe
0

Lilleman har kommit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Lilleman kommit. En liten svart huskattpojke på 12 veckor. Katterna hemma var nyfikna i början, men tappade intresset för den stöddiga och fräsiga pojken. Just nu står han och fräser åt stora skogiskastraten Oskar. Och det roliga är att Oskar ligger och sover som en stock

Leffe
0
[Wiveka]
0

Viken liten tuffingKyss

A-M.H
0

Blue Sweet Heart …mm..svarta killar är stöddiga…vilken liten sötnos fast han inte är "lockig"

majsan
0

villken liten sötis..Trots avsaknaden av lockar men det finns papiljotterSkrattande

chikan
0

Gullefin Lilleman! Puss på sötnosen.

Lindaluring
0

Han är verkligen jättefin!

ChatNu
0

Ååå! En svart panterKysssåå gullig..utan lockar…
//Maria

Daniella
0

snyggingen Lilleman

Eine
0

Det är en jättegullig katt, Leffe!Lycka till!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

medde
0

En liten raring !! Grattis Leffe

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lullan1
0

Han verkar jättegullig, en liten tuffing!

AnneAlva
0

Vilken liten sötnos! Lycka till med honom Leffe!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

flis
0

Vilken liten söt kille. Nu får dom stora missarna konkurrens.

Stort grattis till dej och till missen som får ett bra hem.

Buffy-co
0

Vad mysigt med en liten unge..Kyss Blev bara så nyfiken på hur många katter du har nu..försökte hitta det på din sida-men hittar det inte..
Kommer Lilleman ifrån Djurhjälpen/Vaxholm?
Lyckans dig som inte är allergisk och kan ta dig an en hemlös katt-det skulle jag också vilja göraGråter men det går ju inte.

Hoppas att den lilla Lilleman snart inser att dina katter är snälla..( ???hrm- om de nu är det alla..Oskyldig)

Förstår att det måste ta lite tid att få "sin" plats när man kommer som ny där alla katter har en färdig rangordning.

Buffy-co
0

Såg nu på nya hemsidan hur många som bor hos dig!
10 med Lilleman eller hur?Skrattande

A-M.H
0

Leffe har du tio *ler* min dag är räddad då kan jag (…vi..) ha fyra eller hur. Vill så gärna ha en till, bara en till en liten hona. Men det är väl jag som är "chefinnan" så jag får väl ryta i lite eller hur?

Yes Man

chikan
0

Och jag vill också så gärna så gärna ha en liten liten hona… Och jag har ju bara två!! Borde verkligen inte var några problem. Men å andra sidan så är det väl så att sen tänker man "fast tre går ju bra, så då går det väl bra med fyra också, och så fem och sex" och snart så sitter man där med fyrtio stycken och djurskyddsmyndigheten kommer åkande med sirenerna på!

A-M.H
0

Förlåt Leffe att vi snor åt oss lite av din tråd (Lillemans)

Chikan vi sätter en gräns på fyra, du o jag som ingen av oss får övertäda, ty då skickar vi "djurskyddet" på den som överträtt.Light Bulb

Eine
0

Jag har satt min egen gräns till 10 st hemma och just nu har jag faktiskt bara 8!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

..en liten enkel fråga..host ..host..hur stort bor ni..ja Eine, Leffe o ni andra som får det att fungera med så många katter hemma..fasen gör en ny tråd av detta…Cool

Anna77
0

Åååå vilken liten snygging! Grattis till söta kissen som får ett sånt bra hem!!

FiiaL
0

Svarta katter är något alldeles speciellt, det vet jag som har en svart britt. Man har nästan inte en tråkig stund med den damen i huset. Lilleman lär inte låta sig hunsas av varken Oskar eller Terroristen…Cool

smirik
0

Han är en lite goding Leffe, grattis till söttnosen

La_Joz
0

Åh, så söt han är! Hur går det för honom och de andra katterna?

Linda357
0

klart man måste ha attityd när man är minst Cool

Leffe
0

Kan tala om att dag två när han varit i köket och ätit och skulle gå ut i vardagsrummet stod den andra stora skogiskastratpojken en bit från dörröppning. Och inte tänkte Lilleman ta omvägen runt Otis, inte. Han gick helt enkelt morrande fram till Otis och under honom och ut i vardagsrummet och Otis stod bara och tittade.

Nu leker han kull med Snuttan, yngsta skogistjen. De flyger fram över golvet. Ibland kommer han för nära någon hona . Då får han sig en snyting om han springer för fort förbi. Allt går bättre och bättre. Nu morrar han bara åt leksaksråttorna.

Buffy-co
0

#29 "Han gick helt enkelt morrande fram till Otis och under honom"

Ha,ha..Skrattandejag kan se den lille framför mig-komma knatandes rakt fram med bestämda steg -den väg han tänkt..och dessutom… en förvånad stor Otis undrandes fundera över hur f*siken den där lilla skrutten har mage att gena under hans mage…..Fundersam

Leffe
0

Ja Otis såg ut ungefär som om han tänkte så

EvaG
0

Cool liten katt!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

chikan
0

#29 Hihi, så sött Leffe. Du verkar ha fått hem en riktig liten tuffing.

Elica
0

#30 Ser bilden framför mina ögon:-) Ungefär lika (men utan morrning) gorde Elica också med min schäfer… Nu har hon tämjat hunden helt. …. Lycka till nya familjemedelemm Leffe. Litar på, att vi kommer och höra om hans trapatser senare!

vanessa
0

Vilken charmkatt du skaffat dig, Leffe. Så söt och kaxig han är. När ska han få träffa Dolce?  Vad roligt att se bilderna och läsa om honom. Fniss, gå under magen. Det var en teknik jag inte hört om tidigare. Sött. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Leffe
0

Nu har första honan godkänt honom. Det är Tina som stod och slickade honom

EvaG
0

Vad bra att det går åt rätt håll med honorna oxå.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

Det måste vara skönt att se att det går åt rätt håll, Leffe

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld