Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 397 ggr
MrsCecilia
0

Godmorgon 16 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halvdag i dag! Whooo! Maken är hemma och är ledig och ska ta Gret till veterinären och sanera lite tovor.

Jag har värsta träningsvärken efter stallet i går

Här hemma ligger alla och sover…

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Pillar runt lite här hemma.Borde väl gå ut och fixa lite i trädgården men känner ingen insperation just nu.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

God fm ska snart iväg till jobbet.Ikväll ska jag skicka min man till vet för den första vacc.har förberett personalen på att han dyker upp ikväll.han har fortfarande inte riktigt kläm på deras namn efter 9 veckor,haha karlar.men kerstin på kliniken har lovat mig att ta hand om honom.här är det grått och trist som vanligt.Ha en bra dag.

Leffe
0

Mulet ute. Tycker jag har det något lättare med andfåddheten idag. Tog den första tabletten av nya medicinen i går kväll. Misstänker det är inbillning för så snabbt ska den väl inte verka. Katterna ligger på sängen och slöar - hela gänget. Själv ska jag väl städa lite nu när det känns bättre.

Sköt om er

Gittan
0

Nu ska jag och sambon åka iväg på en barnfri minisemester. Vi kommer hem på söndag igen.

Ta nu hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Nu är det snart dags att ge sig av till arbetet igen. Är mätt och belåten efter en god portion mat. Önskar er alla en trevlig kväll.

Medarbetare på Vilda västern iFokus