14 maj
Snart ska jag iväg till Karolinska för gångtest. Gör det varje halvår och det innebär att jag ska gå så långt som möjligt på plan mark under sex minuter. Mitt rekord är 240 meter. Hoppas jag kan slå det för då vet jag att medicinen verkar.
Sköt om er

Hoppas att gångtestet går bra Leffe.
Här är det segt efer utställningshelgen.Pular med att packa upp,tvätta och sortera allt.Det tar sin lilla tid.Grymt trött och slut både i kropp och huvud.
Stolt ägare till tre La permer
Hoppas det gick bra på utställningen Monica!!!! och lycka till på gångtestet idag leffe!! Själv gör jag ingenting idag den här Måndagen är lite helig idag pga att jag gjorde min 48 timmars vecka förra veckan.Mina aktiva kattungar far runt på golvet som sjutton,tänk snart är de flyttfärdiga.Jag tycker man väntar och väntar att de skall komma och vips så har tiden sprungit iväg,och man ska än en gång ta adjö av en fin kull.jag har ju lite svårt med den där sentimentala delen av det hela.I Lördags kom äntligen våra koi fisk och de är så fina.De har fått japanska namn,alla koiar har namn ganska kul.här blåser det kallt efter en fin helg,men jag hoppas det blir bättre till veckoslutet då jag ser fram emot en camping helg.En bra och trevlig måndag önskar jag er alla.
Regn regn og atter regn…Er hjemme med sykt barn idag så egentlig kan det bare regne for min del. Blir rolig dag inne på meg og mine idag.
Ønske dere alle en fin start på ny uke :)
Det blev tyvärr 60 meter minus idag och jag som hade tänkt mig öka
Då ska du se det blir bättre nästa gång du provar.
Så länge man är envis och har viljan går det frammåt! Det går säkert bättre nästa gång. Man kan inte vara på topp varje dag. Finns så mycket fler faktrorer som spelar in än mediciner. Hade du gjort testet en annan dag kanske det hade visat annorlunda. Så ge dig inte. Hoppet är det sista som lämnnar människan så fortsätt tro på dig själv och släpp inte taget om viljan! Rå om dig själv nu :)
Ger mig gör jag inte. I morgon träffar jag PAH-läkaren och jag misstänker det blir ny test redan inom snar framtid innan de börjar ändrar på medicinen eller annat elände
#7 lycka till :)
Jag är helt slut, idag har jag lärt mig och praktiskt handskats med 18 olika små djurarter, allt från kackerlackor, olika reptiler, gnagare, fåglar till slutligen en iller.
I morgon går vi vidare till de stora lantbruksdjuren :)
Massor med info och intryck men jättekul!