Cats that look like hitler
Tänk att det finns en liten klubb för kattägare som har katter som ser ut som Hitler, ska man skratta eller gråta? Och dom kallar sina djuer "kitlers"…
http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigbest.pl
Har nån här en katt som ser ut som någon?
Jag hittade en liten Marylin Monroe i samlingerna….lilla Lucy som bor hos Uffe nu.
Annika
Jag avskyr, minst sagt det Hitler gjorde mot människorna, så jag vill inte ens titta på de stackars katterna. Kunde de tala skulle de inte vara med på sidan.
Marilyn Monroe å andra sidan har jag inget emot, har registrerat en blåpadda som Marilyn Monroe.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag avskyr förstås också vad Hitler gjorde - det gör väl alla människor med nåt vett i huvudet? - men kan inte se att en sån här sajt är nåt förhärligande av honom, tvärtom. Man driver ju med hans utseende. Jag måste erkänna att sån här humor tilltalar mig! :-D
Haha! Har sett den här sidan tidigare, och tycker som Abigail_Gabble att man måste få skämta om eländet (dvs Hitler). Sen tycker jag det är sorgligt att de små kissarna ska behöva bli jämförda med Hitler. Men den jämförelsen tror jag faktiskt att många omedvetet gör i verkliga livet ändå. Hitler är en sådan stark symbol och hans mustach är ju verkligen hans signum.

#1 Förstår hur du känner-min mamma som minns den tiden under Hitler har verkligen fört över "glöm ej" på mig(hon är svensk alltså - men kommer ihåg kriget ..)
Men denna sida var faktiskt kul-de har glimten i ögat och man märker att dom ogillar Hitler..
De tar just upp denna bit om katterna-som de kallar Kittler.i en särskild sida man kan klicka på-We hate Kittler"där alla som hatar denna sajt kan skriva!!-så även om jag inte orkade läsa igenom allt så verkar de verkligen ha med alla aspekter-just detta står tex" hur kan ni ens tycka det är kul att en katt liknar Hitler??" osv..
Gillar också "Det våras för Hitler"-som ju är en stor drift med Nazismen och Hitler och är gjord av en jude-Mel Brooks…Så det görs på ett mycket bra sätt..
Man kan skämta om det mesta,men dock inte allt -enligt mig…
Har för mig att en av världens mest kända skädespelare, Charlie Chaplin, hade en liknande mustach som Hitler. Varför används inte Chaplins utseende på samma sätt som Hitlers. Beor det på att man inte vill driva med Chaplin. Eller beror det på att man genom att driva med Hitler kommer bort från eländet som var då. Båda levde ju under samma tid kan man säga

#Pytte liten då…så söt!Nej men-hon stödjer kanske mustaschkampanjen-för prostatacancerforskingen!Hon är fördomsfri och vill stödja något bra-spelar ingen roll att man är tjej
(hrm jag vet…det är en ny kampanj-men…)
Jag är väl inte utanför tråden nu..?
#6 underbar bild! vill kidnappa den söta katten! Har ingen en liknande kattunge till mig?!
#8 Du har väl sätt sötnosan Nephtys som Anne.S har?

Hej! Ville verkligen inte stöta mig med någon, villle mer att att ni skulle titta efter om era egna katter liknar någon kändis. Sajten är ju på ingen sätt pro-nazism.
Startar en ny tråd "liknar din katt en kändis"….och Aje T, din lilla fröken kanske kan vara fru Chaplin? :-)
#10 Tror ingen är stött på dig däremot på sajtens namn. Man kan ju fråga sig varför det heter Hitlermustasch och inte Chaplinmustarch. Är det så att Chaplin inte var en ond människa och då driver man inte med honom och Hitler ond och då är det honom man driver med
#11: Är det inte kontrasterna som gör det? Att jämföra söta kissemissar med en ond diktator? Det är väl där nånstans som humorn i det finns. Tror jag.
#12 Så kan det vara. en man gör liknande skämt på andra håll också

Ingenting är väl egentligen fel att skämta om tycker jag i alla fall!
Det var ju supersöta katter på den sidan! Urgulligt! 
Man behöver väl inte göra så stor sak av det, visst kan man väl reagera på namnvalet av sajten osv, men det var rätt kul ändå! 
Jag kanske överreagerar.För det finns tre företeelser jag inte klarar av att skämta om.Det är Hitler, kvinnomisshandlare och pedofiler.Allt annat kan jag skämta om:Gud , djävulen och döden, lyten och sexuell läggning, det spelar ingen roll. Men inte de första 3.Sicken tråkmåns jag måtte vara.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#16 Du får tycka precis vad du vill, vi gillar dig ändå! Ens åsikter och värderingar kan ingen någonsin ta ifrån en… 
Inte tråkmåns! Bra med människor som vågar stå för sina åsikter. Du ska vara stolt för att du har en ståndpunkt som du dessutom står för.
#9 Jag är kär i Nephtys *suck* Vill ha!

#19 Bara för dig Anna. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#19 Och en till bara för att jag är så snäll. 

#19 Bara en till på en söt liten tunga. 
#22 Åh så söt!

#20, skulle skicka in bilden till Aftonbladets "stöd prostatacancer"- kampanj.. ´så hamnar ni kanske i tidningen
Helt ljuvlig!

#24 Haha, vilken idé, det kanske jag gör.