Cornish rex önskas
Hej!
Vi är en familj boende i stort hus ute på landet norr om Köping Västmanland som gärna vill ha en ny familjmedlem i form en rexkatt. Vi har 20 års erfarenhet av att ha katt och har idag en Cornish rex hane och en Ragdoll hane som lever med oss. Katten vi söker bör alltså vara social, kelig, mysig på alla sätt, samt van vid barn och andra katter. Hos oss prioriterar vi hemmalivet och familjen så trots att vi vuxna arbetar en stor portion av dagen så är vi mycket hemma hos våra katter. Önskavärt är att katterna ligger i sängen och myser och att de vill vara med i våra aktivieter. Finns katten för oss, tveka inte att höra av er!
Mvh
Julia m. familj
Vi har en liten gullig och social kille, just nu 6 veckor gammal som ännu inte är tingad.
Jag är säker på att han skulle älska att sova i er säng även om han inte är van vid det nu (svårt att ha så små kattungar i sängen om man behöver sova). Cornishar är ju per automatik med i allt man gör :-D
Våra kattungar är inte så väldigt vana vid barn, bara vårt lilla barnbarn och grannarnas barn som gärna kommer och leker med kattungarna, men det har aldrig varit något problem. Kattungarna brukar älska alla inklusive barn när dom är flyttklara.
Titta gärna in på hemsidan för fler bilder på Spiccato. Han är inte den mest eleganta cornishungen vi har sett utan är rundare än sina syskon, men han är verkligen urmysig 
#1 Han är jättesöt 

Jag har pm'at dig. = )
Rexmamman han är jätte söt men tyvärr lite yngre än vi tänkt oss denna gång
. Han har dock säkert inga problem att finna ett bra hem. Önskar honom och Dig all lycka.

Jag har ev en La perm tös som söker nytt boende.
Stolt ägare till tre La permer

De här två tjejerna letar nytt hem. De är lite äldre och jag har inte funnit rätt hem till dem ännu. Hör gärna av dig via mail annelie@curlsnclaws.se om du vill veta mer om dem. = )
Tack alla som visat intresse. Vi har funnit katten för oss. Överraskande kanske, så har vi fastnat för en La Perm som vi hoppas få lära känna i slutet av maj. Åter igen tack alla och ha en skön vår och sommar. /Julia m familj