Inbjudan Haninge 28 och 29 juli 2007
Järva Kattklubb inbjuder till utställning. Inbjudan hittar du här

Jag har anmält S*Spotless Opus Mauritz idag!
Vilken dag då ?? Tänkte det vore kul att pricka in samma dag denna gång 

Jaaa Anki, det måst vi ju!!! Jag anmälde till Lördag som vanligt, jag är ju helt slut efteråt och behöver en dag att vila och umgås med Karin riktigt mycket. 
Som nybörjare så måste jag fråga hur man ska göra när det är en 2-dagars utställning. Ska man boka båda dagarna eller bara en? Vilken dag är det isåfall som man ska boka? Vad händer dag 2?
På en 2 dagars är det helt enkelt en hel utställning på lördagen och en på söndagen katten kan ta certifikat bägge dagarna. Oftast är antalet katter något färre på söndagar. Och oftast är man klar tidigare på söndagen. Ställer man ut en kattunge för första gången rekommenderar i alla fall jag att man bara ställer ut ena dagen och inte bägge dagarna
Det är alldeles valfritt. Du kan välja att ställa bara lördag eller bara söndag eller både och. Alla raser ställs båda dagarna.
#3 Lördag… hmm ska ta mig en funderare på det (vi har ju semester innan och frågan är om det blir för stressig tför oss innan….
)
Fast jag har ju stor förståelse för ert skäl - klart Karin behöver söndagen med er 
Jag har anmält S*Wairams Alladin (Linus) till båda dagarna. Vi får se om vi kommer båda dagarna eller helt enkelt har nadra semesterplaner.
Vore kul och träffa lite Ifokusfolk.
/Monika
Jag kommer dit och tittar.