God Morgon 30 maj
God morgon kompisar!
Tråkigt väder ute idag, grått och dimma. Förhoppningsvis lättar det upp under dagen och blir fint *hoppas* Det har varit kvävande varmt här några dagar nu, så egentligen skulle det behövas ett riktigt regnoväder för att rensa luften.
I dag blir det precis som vanligt helt hysteriskt på jobbet, har laddat med filfrukost + thekaka med ost på och kaffe så klart!
Hoppas att ni alla får en härlig dag!
Godmorgon! Hoppas du får en härlig dag idag Lullan.
Här är det grått, både utomhus och inombords. Det ser ut som om vi inte kommer iväg till Örebro trots allt pga strul med barnpassningen. Vet mer under förmiddagen. Vi har planerat att isåfall göra nåt tillsammans med barnen under helgen för de blir ju oxå besvikna. Det har inte varit annat än tjorv med denna resa så det var nog inte meningen vi skulle åka … varför stånga sig blodig …?
Jaja, vad är väl en bal på slottet ….?
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God morgon!
Har nyss ätit en god frukost på hotell Aveny i Umeå. Mycket fräscht fint hotell med trevlig personal och sköna sängar. Önskar jag fått sova lite längre idag.
Längtar hem för att se bebbarna. Har fortfarande bara namn på den maskade honan som skall heta Harmony så jag har lite att fundera på.
Hoppas verkligen ni kommer iväg i helgen Cherish, det är ju en riktig kattfest, men det går ju inte alltid att lösa tyvärr!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon
hoppas ni alla får en bra dag
Men lullan1. Är fortfarannde avis på att du bor på gotland!!
JAG VILL MED DET!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon! En riktig kattsovardag ser det ut som.Får göra lite rosetter idag, det passar bra.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon! Det här är näst sista dan på min "semester". Jag har varit arbetslös under maj, men på fredag börjar jag på mitt nya jobb! Jag tycker lite synd om katten som blivit van vid att ha mig hemma. :)

God morgon!
Jag är supertrött idag och känner mig lite frusen. Var på bio med sambon igår kväll och såg Pirates of the Carribean 3, den var som väntat väldigt sevärd och det var trevligt att komma iväg och göra något som man inte gör så ofta. Men, när vi hade hunnit ca 100 m från biografen efter filmens slut börjar det dugga. "Nu blir det regn" sa jag, och som en självuppfyllande profetia tar det ungefär en minut och sedan är det som om någon häller en stooor hink vatten över Uppsala med mig i mitten. *suck* Det tog tio minuter för oss att ta oss hem och när vi väl stod utanför ytterdörren under tak stannar jag upp och inser att det både känns och ser ut som om vi hade ställt oss i duschen med kläderna på. Till och med underkläderna var dyngsura, helt sanslöst! Kan tilläggas att när jag gick upp i morse hade kläderna vi hängt på tork i badrummet ännu inte torkat…
#0 Önska inte regn Lullan, du vet inte vad du ger dig in på…
#1 Trist om det inte blir något SW för er, hoppas barnpassningssituationen löser sig. I värsta fall får ni slänga av dem hos oss i Uppsala på vägen ner och hämta upp dem på vägen tillbaka. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon! Här är det mulet o trist. Efter att ha varit i Tunisien en vecka så var det inte så kul att komma hem till detta vädret…
Ha en bra dag allihopa!
Grattis till mig som fyller år!
Typiskt att det ska var sådant HUNDväder. Sambon överraskade med fina presenter imorse och ikväll blir det eventuellt middag på restaurang. Vi får väl se vad de har planerat di däringa andra. Jag tänker nämligen inte lyfta ett finger på min födelsedag! Stressa inte ihjäl dig Lullan! Och hoppas verkligen det löser sig för er cherish. Grattis till nya jobbet motvind! Hur roligt det än är att vara hemma med kissarna så förstår jag att det känns skönt att få ett jobb. kan intyga Anne.S ord när det gäller ovädret igår. Mina kissar var alldeles stirriga. Det var världens åskväder. Jag hoppas innerligt att växterna på balkongen överlevt skyfallet.
God dag. Semester. Legat och slöat hela förmiddagen. Men vaknade nästan lika tidigt som när jag jobbar
Grattis chikan och motvind på födelsedag resp nytt jobb.
Sköt om er alla
#8: Ja, grattis till dig! :-D
GRATTIS chikan!!
Grattis till nya jobbet!
Här mulet och trist!
Har varit på möte idag ska få börja på praktik i en inredningsaffär *hurra* är superglad!
Önskar alla en bra dag!
Tackelitack. :)
och grattis till dig Anna77 till praktikplatsen. Låter som att det passar dig som handen i handsken med tanke på dit superstylish hem! Vilken dröm att få pyssla med något på arbetstid som är en hobby även på fritiden.
Grattis på födelsedagen, Chikan!! 
God dag. Ledig vecka och inget bra väder
Godeftermiddag!
Här har "gudarnas alla sjukdomar" slagit till
Mannen är sjuk går på pencilin och kortision och ändå går han till jobbet.. jag har känningar i öronen och halson, och min äldsta vaknade upp med vattkoppor!! så den enda friska, Axel har äntligen blivit av med sin förkylning sedan november. Så han kommer väl att bli smittad av vattkoppor nu av Brorsan…..
Hoppas morgondagen blir en bättre dag!
#8 Grattis på födelsedagen! Har du fått någon god tårta?
#11 Grattis vad roligt! Du kanske vill komma över till Gotland och inreda vår nya lägenhet sen?
Lite tips kanske jag kan få iallafall?
#15 Usch vad jobbigt för er, hoppas verkligen att ni kryar på er och blir pigga och friska snart!

God kväll!
Grattis på födelsedagen Chikan o till praktikplatsen Anna.
Vad menar du Cherish, kanske inte kommer till Örebro, det är inte möjligt, vad..vem missunnar dig (er)SW.
Botad frånmigränen som anföll igår säger jag krya på er alla sjuklingar.
Cigge som verkligen har pälsarnas päls ser inte kul ut idag, nu när han behöver den mer än nånsin. Suck!!!