Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettför-ev-allergiker
Läst 634 ggr
Leffe
0

Provnosa på Gotland

För dig som vill testa om du tål Cornish Rex. Kolla ev namn nedan och kontakta för besök

Lullan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen hem till mig för att nosa och gosa med mina 3 Cornish Rexar; Doris, Findus och Jissa. Vi finns i Visby.

Skicka ett pm via sajten eller maila till: lullan@evig.nu

Denna kommentar har tagits bort.
A-M.H
0

Åh nej oss lurar du inte. Få alla oss iFocusare att dra till Gotland för att du ska slippa lämna ön.Kyss

Skojjar bara, vad gulligt av dig att låta även gotlänningar få ta del av dessa underbara katter.Flört

Sewena
0

Hur länge har du haft rexar?? Jag bodde på Gotland mellan -99 o -03, hade inga tankar på rexar utan satsade på perser o hund. Tyvärr har jag varken perser eller hund kvar, men rexar finns det gott om..och jag har varit många gånger på Gotland efter att vi flyttade eftersom svärföräldrarna bodde där. Men nu har vi lockat över dem till fastlandet, Västerås *hihi*

Låt oss njuta av några Visby innerstad kort i sommar, Almedalen (utan politiker) o sommarkort på alla turister..Cool Snälla skicka några till oss

Lullan1
0

#3 Skrattande Ni är så välkomna så!

#4 Jag har haft Cornish Rex sen 2005, ett par år bara. Doris är min första, sen har Findus och Jissa kommit till i rask takt! Glad Lovar att jag ska lägga ut lite sommarbilder framöver!

Aje-T
0

Jaa, massor av bilder på Gotland och på russen och några snygga sorkar! Cool

Lullan1
0

Menar du sorkar (killar) eller sorkar (storråttor)? Flört 

Nä, skämt åsido, det kommer lite bilder framöver!

Aje-T
0

….inga råttor Lullan1 Skrattande

Lullan1
0

#8 Skrattande