Katternas nya klätterträd

Oj, vad häftigt!!! Förstår att de gillar att hålla till där 
Urläckert!
Har ni nätat in hela tomten?

Häftigt klätterträd-ett sånt skulle varje katt ha egentligen..
Wow! Gud vad härligt, och så avundsjuk jag blir. Jag vill också ha hus med trädgård där man kan fixa och dona.
Vad fint! Hur får ni ner dem där ifrån sen? 

Helt underbart klätterträd, kan man köpa dem på någon affär? 

Waow,dubbelwaow..Vad häftigt !!!!!!!!!!!!! Avis blir man, men jag unnar era missar detta härliga uteställe. Fasen Aje håll tummarna nu att det snart kommer storvinst av V-75 hit till oss i Skärholmen, så vi också kan få en så urläcker uteplats.
Lyckliga kissar, lyckliga kissar …. - Världen bästa hem har ni !!
#5 Som lilla Karins uppfödare är jag 100 % säker på att hon kommer ner … och att hon lärt sin "lille"kompis att också ta sig både upp och ner 

Tusen tack för alla era snälla och berömmande inlägg! Ja, Anki har helt rätt, Karin var först upp allra högst klättrade hon (vi blev hypernervösa) mAuritz var mycket försiktigare och tog en bit i taget. Och faktsiskt, så fort vi ropar så kommer de ner, nåja nästan på en gång!
#2 ja nästan vi har satt enkla stolpar och på det fäst 1800mm högt hönsnät. Ingen av den har gjort några försök att ta sig ut, utan sitter bara ibland och tittar ut på rådjuren och grannkatterna…
#7 Det är bara att köpa ett hus i Stuvsta, inte så fasligt dyrt..
*suuuuperavis* Vilken dröm för katterna!! Tänk om vi hade stor tomt, då skulle det bli nåt liknande … *drömmer* Vi ska fixa till nån bra rastgård när friggeboden är klar så vi ser hur mycket plats allt tar på baksidan. Än så länge får de ligga på den innätade altanen …. Otroligt häftigt iaf!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
oj, kan bara hålla med #4
Jätteläckert!
Vi har ett 2,2 meter högt stängsel runt uteplatsen med plastat nät. I två år så gick det bra utan att någon försökte ta sig ut. Men en vårdag på det tredje så blev Peleus så upprörd en gång när vi var utanför i "den onda världen" att han klättrade över i nätet. Det blev till att sätta inåtvinklad plåt högst uppe.
Så håll koll på kissarna!
Gud vad läckert!

Tack alla för så snälla kommentarer 
Scat_Cat vårt nät är så rackligt att det inte går att klättra i det, de upptäckte det så fort de ställde sig på bakbenen och försökte balansera mot nätet att det svajade väääldigt läskigt så jag tror inte det är någon fara. Fast vi lämnar dem naturligtvis inte ute ensamma.