Bildbomb Fylgias

Vad fina de är! Särskilt Balder. Honom skulle jag inte ha något emot att pussa på! 

Är det här något sätt att kampanja för att jag ska ha en till Fylgias-katt hemma eller?
Det är ett ganska så bra sätt i alla fall… MEN! Nej. Det blir ingen mer katt nu. Och särskilt inte en hane till. Hur underbart söt han än är.

Det vore härligt om det var någon som köpte både Billing och Surt. De skulle ha världens problem hemma! Haha!

Chikan: Jo Billing och Surt är lika, men nu har Billing fått ett vitt morrhår, så nu behöve rjag nog inte längre lyfta hakan för att se.
Nä vad då??? Jag tänker inte fresta med katter till salu alls….
Saga har en intressent, men alla killar är otingade än, har faktiskt inte satt ut annons på de än….
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Nu ska jag föressten ta en kaffekopp, innan jag forstätter med resten av bilderna….Det kommer mera sen
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Saga är ju fortfarande min absoluta favorit!!! Hon är ju verkligen underbar!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Underbara bilder!! Saga är jättesöt. Har du inte druckit upp kaffet snart så vi får se mer!!!?
Åh suck och stön!! Vilka härliga bilder på härliga katter! Är så glad att de är för nära släkt med Phoebe …. ;) Saga och Paddan …… *suuuuuckar djupt* Hoppas jag får lika fina katter efter Fibban den dagen det beger sig …..
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Jag blir nästan lite stolt. Å Hugins vägnar alltså.
Hans bäbisar är verkligen jättevackra! Och Balder… är du säker på att han är cornish? Tycker att han har lite likhet med en bengal…
Helt underbara bilder, precis som vanligt Fylgias! 
Gud vilka härliga bilder!