Och nu är de sex veckor

Helt underbara 
Vilka gullkissar

..helt ljuvliga..men säger som tidigare jag är svag för den röda..puuusssss…
så söta =)
Röda och spottade är mina favoriter (vänta, känns som att jag typ alltid säger så, oavsett kull… och så klart om det finns någon maskad! Favoritfärgerna).

Naaaw!!!
Vilka sötnosar…vet inte vem jag tycker bäst om..tyckte alla hade sin goa look..
De är verkligen underbara
//maria

Svårt att välja en favorit när alla är så söta. Måste jag blir det paddorna och den svart-vita. Han har så fin teckning i ansiktet. Gillar stora näsor.

Så söta!!

Åå så fina små pjöpar, fast de är inte så små längre. Tiden går så fort (när man har roligt) :) Men ja är helkär i svartvita grabben fortfarande! Kramar!
kan jag få den svartvita?? Oj han är helt underbar!!

Vilka fina bilder! får en nyfiken fråga vilka hon tingade? Själv hade jag nog i dagsläget valt svartpaddan och spottade killen. De är ju söta som socker.
Det har blivit som en drog det här att gå in och titta på alla bäbbe-bilder och fundera på vilken man vill ha och hur den skulle passa in här hemma! Haha!
Ojjoi, padda med vit ser MYCKET lovande ut!! 
Vilka fina bilder! Svart-vita är ännu min favorit! *kär*
padda vit och den röda är mina favvisar otroligt söta allesammans

Superläckra kattungar!!! 

Jo..hon tingade den röda hanen och den spottade killen..och det kan jag hålla med om att paddvita ser vääääldigt bra ut….

Spottade killen var ju så underbar..föll som en fura & padda vit var ju inte fel heller..
//Maria

vår lilla svarta tjej…hon är SÅ snygg
#32 Ska hon flytta till Köpenhamn? 

#33 japp hon skall flytta utomlands
Vera skall hon heta
#34 Vilken glad överraskning! Ytterligare en forumkisse som "stannar" här hos oss på sajten! Underbart!
#34 Håller med Lullan! Kul!
Också padda med vit ska bli "forumkatt"…
#37 Vad roligt! 
#37 Jasså? Vem ska ha?

Det får hon svara på själv om hon känner för det men forumkisse blir det..

#39, tror kmedist menar hon skall ha padda med vit, och grattis till fina kissen Kmedist - hon är också helt underbar
# 41 Tack smirik - vi båda har utsökt smak med katter 

#42 absolut har vi det …utsökt smak 
vilka fina missar, och vilka underbara öron den svartvita har 
Gud vad de är söta!