Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 192 ggr
Malin-A
0

Det är jag!

ja det är jag som är en överlycklig fodervärd åt den söta lilla prinsessan Blondie, hon e så go, hon leker, sover, äter, leker lite till, myser o går på upptäcksfärd,  hon e bara för söt, hon va me mig o bäddade sängen innan, inte rädd eller skygg över att va i nytt hem med en vovve hon aldrg träffat, tvärt om, framåt, glad o nyfiken..

Tack Maria för det fina förtroendet jag får av dig att ta hand om Blondie, ska vårda henne ömt.. Glad 

mer info kommer..

kram från Malin o Blondie…

ChatNu
0

En STOR kram & blötaste puss vill jag ge dig Malin..hon kunde inte fått det bättre.
Tack för att du är den du är & är såå go mot Blondie.Kyss
Glöm inte pussa Lusse från mig ..och be han att ta hand om gullegrisen.
Pussa Blondie gonatt från mig med…hon är saknad den lilla busan..Glad
HOppas ni får en lugn natt..
Kram Maria

AnneAlva
0

Vad roligt! Nu har du en och sedan blir de bara fler. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Malin-A
0

#1 jag ska ge henne en  stor puss ifrån dig.. ska snart gå o lägga oss =)

#2 haha ja d tror jag säkert att d blir, härliga katter =)

Snusan
0

Vad skönt att det går bra med lilla bebisen Kyss Ge henne en stor puss från mormor och naturligtvis även till lusse Hemlis

chikan
0

Grattis till hela forumets favvokattunge! (väl?) Hon är så fin lilla blondie. Ska bli roligt att få se fler bilder på henne sen. För det lovar du väl Malin?

Buffy-co
0

Jättesöt katt-lycka till!Skrattande

Malin-A
0

#4 ja det ska jag göra =)

#5 tack.. o klart jag tar bilder.. =)

#6 tack =)

o i natt har vi legat o myst i sängen, såå himla gosig hon e… o så fort man lockar på henne så kommer hon springandes =)

LinusCRX
0

Lycka till med Blondie!

Lullan1
0

G R A T T I S till lilla Blondie! Härligt att hon "stannar" kvar här hos oss! Glad

Leffe
0
ChatNu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbart att det gått så bra, och jag tycker det är kul att hon blir en forumkatt.Glad
Nu har inte hennes syskon någon att snutta på..som de har varit på min man & snuttat på honom.
Nu får lilla Blondies mage vara ifred & förhoppningsvis få en silvrig vacker lyster igenGlad
Men det märks att hon inte finns här..hon har lämnat ett tomrum…
Pussa gullungen..en bild på henne då hon myser med min son i sängen..
Kram Maria

Malin-A
0

tack igen alla =)

har tagit lite bilder på henne idag när hon lekte, lägger ut nåra senare när dom är inlagda i datorn…

ska skicka massa pussar till henne ifrån dig Maria =)

Snusan
0

Hur går det med lilla Blondie SkrattandeVäntar med spänning på bilder på lilla bebisen Kyss

Kram

Malin-A
0

jo det går bara bra me henne, envis som synden o ska äta på allt hon ser, men hon e så älskvärd endå lilla prinsessan… va gör man inte för en charmig kisse =) bilder kommer så fort jag lagt in dom på datorn, =)

EvaG
0

Man får väl gratta både malin och blondie

Medarbetare på Vilda västern iFokus