Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 166 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-05-29

God morgon. Tycker inte om det här med att vara uppe med tuppen. Vill sova mer. Dåligt väder verkar det vara också. Har sökt semester de närmaste tre dagarna. Hoppas det går igenom. Sköt om er nu

Lullan1
0

God morgon!

TranceBråttom igen, får höras mer ikväll! Ha en bra dag!

A-M.H
0

I've Got A Headache God morgon..eller…

Nu sällar jag mig till de "sjukas" skara. Brukar aldrig, nja sällan vara sjuk, men vaknade i morse, upp, duscha, frukost, fatta inte varför Alfpojkens ena öga såg så konstigt ut, ja och varför jag inte kunde läsa texten i tidningen riktigt. Jo migrän…Fyyy..det börjar alltid med en aura, ja kristaller exakt 20 min på ett öga o sen kommer huvudvärken. Medicinerad, snart i säng, ringt jobbet hur kul var det, ont om personal just nu.

Njut av dagen ni andra, snart sover jag..förhoppningsvis..

AnnaS
0

God morgon!

Idag dundrar jag iväg med en högljutt löpande Skrålla till en pojke i Mölndal. Jag hoppas hon är promiskuös tillräckligt så lillkillen vet vad han ska göra Flört

Krya på er!

Eine
0

God morgon, det låter som dagen har lite olika innehåll för oss alla.Det är bara *å åk*!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

God Morgon

Stressig dag, allt för mycket att göra på jobbet.

A-M.H krya på dig

Anna.s lycka till

Ha en underbar dag alla

Lullan1
0

Äntligen har jag fått sätta mig ner! *pust*

Vilken dag! Förvånad Vi är 4 st i vårt lilla "team" på jobbet och hela denna veckan är 2 st av mina arbetskamrater borta… Vi som är kvar får alltså jobba dubbelt upp kan man lungt säga!!! Känner mig som en överkörd groda för tillfället, trots bad och pyssel med katterna så har jag fortfarande stresspuls… 

Hoppas att ni har haft en bra dag, snart är det helg igen! Cool

Leffe
0

Semester tre dagar!!!!!!!!!!!

Lullan1
0

#7 Vad jag bli avis!

smirik
0

#7 pppfffffftttt Räcka ut tungan

Inlägget är låst för nya kommentarer