Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 687 ggr
MrsCecilia
0

Godmorgon 25 april

Solsken i dag, kanske det är våren som är på väg? på riktigt denna gång?

Jobb i dag, som alltid.

Stel i kroppen efter ridningen i går, den sista på två veckor eftersom det är röda dagar och teoriveckor. Trist. Önskar jag vore rik och bodde på gård så jag kunde ha egen häst.

[Lec72]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt slut idag, vädret tynger verkligen ner enFörvånad

Besiktiga fars bil, jobba några timmar sen karate träning med dottern..är vad som står på *To Do* listan idag…

Gittan
0

En fin och solig dag idag och jag ska in och sätta mig på kontoret. Ska se vad jag kan ta hem och arbeta med hemifrån.

Nu vill jag att ni tar hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
0

Solen skiner och det gör mannen glad då kan han fixa det sista med båten.Jag ska sy sen ska jag sy och efter det ska jag sy lite.Ska väl hinna med en sväng in till Uppsala och göra stan ihop med en kamrat.Hon ville ha sällskap till polisen.Inget allvarligt hon ska bara fixa med sitt körkort.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här är det mulet. På eftermiddagen tänkte jag ge mig in till Stockholms city.

Sköt om er

zoolatri
0

#1 Vilken fin bild:)

God förmiddag alla! Idag ska jag jobba lite och sedan är det dags för avslut på rallylydnadskursen med lillhunden:)

mjau74
0

#1 Så fint bilde :)

I dag var det sol og blå himmel da vi våknet, men nå er der skyet og regn. Har så lyst å plante ut blomster i balkongkasser og krukker nå, lengter etter sommer. Men tror det er best å vente noen uker til før jeg gjør det.

Sabrina hadde løpetid for noen uker siden og nå går jeg spennt å venter på om hun har blitt drektig. Håpe håpe :)