Ny kattställning...
från en dansk sida som jag såg på Perser iFokus sidan.
Jag vann dessutom budgivningen o den kostar mig 350:- plus frakten 125:- allt i svenska kronor.
Sidan heter; www.macca.dk om jag nu får nämna andra reklam/försäljningssidor.? Även tyska ebay har liknande budgivning men jag är inte bra på tyska. www.ebay.de
Bilden föreställer den jag budade på o får hemkörd snart.
Åhh, nu har dina katter verkligen ett härligt klätterträd

Vilket bra pris. Du kan väl berätta om det var svårt att få ihop det.
Oj vilket bra pris! Nu känner jag mig nästan lurad… jag som köpt ett begagnat på tradera för mycket mer än så.
Vågar ni köpa begagnat?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Enligt sidan så är detta inte något begagnat utan kommer direkt från fabriken.
Lite som ett försäljningslager med varor som inte har blivit sålda under lång tid.
#4 varför skulle man inte våga köpa begagnat? Jag handlar väldigt ofta på second hand, och har väldigt sällan blivit besviken.
Oj vad fint! Bra pris dessutom!

#6 Jag tror Eine tänker på eventuella baciller från andra katter om man köper en begagnad kattställning. Det finns ju risk om katterna som har använd den tidigare har varit sjuka. Men förstår att denna är ny från fabrik och den är dessutom jätte fin 
#8 Jaha! Oj! Den tanken har jag inte ens tänkt. Men jag har städat mitt katträd så mycket jag bara kunde, och baciller brukar väl i regel inte överleva särskilt länge utan värd? Rätta mig om jag är helt fel ute! Är ju ingen immunolog eller vad det kan tänkas heta.

Hejsan
Nu har den kommit hem o jag har satt iop den. Det tog en timme. Den är helt ny så den kanske måste stå o "lukta in" sig för att de ska använda den.
Men jag fixar kort på det senare. Den var iallafall likadan o lika fin som på bilden.

Kan tipsa de som inte redan vet att dessa ofta säljs över Tradera billigt också!Nya alltså från denna firma..
Ligger nästan alltid flera olika modeller ute där-men har ej kollat idag.
Jag arbetar på katthem ibland och jag sprutar kattmynta på deras klösmöbler och även på mina hemma ca ett par gånger i veckan och de blir intressanta för katterna igen!! Köper flytande kattmynta och blandar med vatten i en sprayflaska!

Jag har exakt två likadana sådana klätterträd till mina katter..De är faktiskt riktigt bra men jag ska klä om till svart flufftyg istället..
Vad roligt! Ser fram emot bilder!

#15 Wow! Vad snygg! Ska nog gå in och kika där, men inte riktigt ännu. Det får vänta tills vi flyttat in i nya lägenheten! 

#15 Men-det var ju rena fyndet..Skulle nog tacka istället
Men Ok-de tar ju lite plats och syns ju..
Var det på Tradera eller Ebay?
Men-ska nog ändå vänta tills jag kan köpa min drömklätterställning..Eller om jag nu gör ett av ett träd..Både och vore iofs helt ok!
Ska leta reda på den bland favoriter…har glömt vad dom heter som gör dom!Dom finns i benvitt samt även i klara knallfärger..
Titta vad jag köpte för 5min sedan för 230kr + 125kr i frakt! Jag kunde ju inte låta bli att gå in och kika, och så var den ju så billig. Nu blir väl katterna glada iallafall. Får se vad sambon säger…