Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 851 ggr
Leffe
2012-04-19 12:04
0

19 april

Sovit till 11. Sol ute. Ska ut och proviantera idag. Frys och kylskåp är nästan tomt.

Sköt om er

nakenkatt
2012-04-19 13:36
0

har haft besök av pernilla och Nova på fm.Nova har matat paddor och gosat lite med kattungarna.Hon var inte så kry så det blev bara en liten titt idag.här är grått och kallt och jag borde också handla hem lite,men tror jag väntar till gubben kommer hem.Så det får bli lite virkning nu på em och sedan matlagning.

Mona22
2012-04-19 16:05
1

men hur dum får man vara?

har anmält till utställning för Bella och Traxxas och fick reda på att Bella inte är överskriven på mig än. Ringer uppfödaren och hon hade precis fått tillbaka överlåtelselappen för att det saknades ett id-klistermärke. Dessa sitter på stamtavlan som jag har här.

Dessutom har de inte skrivit på stamtavlan att hon är kastrerad så jag tänkte skicka tillbaka den till uppfödaren så hennes veterinär kan fylla i det då våran inte vill.

Har lagt stamtavlan på lådan och tänkte sätta mig och skriva överlåtelsepappret och skicka in. Men vart sitter id-lapparna om inte på stamtavlan som jag precis skickat iväg …. suck…ibland är man inte snabbtänkt…Obestämd

MrsCecilia
2012-04-19 20:28
1

Otroligt stressigt just nu, hinner inte ens ta lunch på jobbet än midre kika på mina favoritsajter.

Men nu har vi äntligen kvällsmys i soffan :)