Kattungar hos S*Kick'Em
I går födde Zziri (aka CH S*Rex Dandy Pokerface) fyra härliga kattungar - en svartvit bicolor hona, en maskad hane samt två rödvita bicolor hanar. Mor och barn mår finfint! Pappa till kullen är IC S*Spotless Zäta.
Zziri och Zäta = namntema för kullen är ZZ Top!
S*Kick'Em In the Lap of Luxury (hona), S*KickEm I'm Bad I'm Nationwide (maskad hane) - och de två bicolorpojkarna har fått namnen S*Kick'Em Backdoor Love Affair samt S*KickEm Heaven Hell or Houston.
Tusen tusen TACK till Angela Andersson för att vi fick använda snygg-Zäta!
Ann-Katrin

Grattis till krullkullen.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis!!
Många grattishälsningar till dig och kullen.

Grattis igen! De är så fina alla fyra, jag har två favoriter så här långt.
Svartvita honan och maskade pojken (med vitt!). De två rödvita grabbarna kommer på en delad andraplats (om de två första kommer på en delad första plats alltså) Äh, de är favoriter allihop!
Jag är glad och stolt som bara en farmor kan vara! ♥
Thomas hälsar till sin favoritgäst, han gillade verkligen Zziri!

…glömde, namntemat är givet! Hur bra som helst.
Jag skulle vilja ha den maskade pojken bara för att hans namn är så bra. 
#4,5
Tack Angela! Jag håller med dig - två på 1a och 2 på andra pats…..med ett extra plus i kanten för honan tror jag
Vi ser fram emot när ni ska komma och besöka barnbarnen!
Jag är nöjd med 3 av namnen…inte lika nöjd med det fjärde som jag tycker är för "snällt" för att passa i "typ"…… men vi får se om jag kan gräva fram något annat bland albumen. Typlikhet är viktigt
Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis till småkrullen!
Namntemat är grymt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis!
……och naturligtvis hälsar vi alla till Thomas o Zäta!!
Tack allihop!!
I natt försökte Z få mig att ta hand om en av ungarna - bar upp en i sängen och la den bakom min rygg. Inget säkerhetstänkande alls
Grattis!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Man börjar ana lite färg på den maskade - brunmaskad!?

Med vänliga hälsningar Lisa

Vilken fin mamma och bebisar!

#12 Jag vet ju att ni haft besök av expert
i dag så egentligen är min kommentar onödig, men i alla fall… Ja, om ni redan ser färg är han förmodligen brunmaskad. 
Grattis!
Grattis! :)
Grattis i efterskott till kullen Ann-Katrin och Emely! :) Härligt namntema! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tacktack! Ska försöka ta några bilder senare i veckan - dom blir ju 3 veckor på onsdag!

#19 Ja, fler bilder! Fast jag har ju turen att ha fått bilder vart efter, något jag verkligen uppskattar! De är så fina. ♥
Gratulerer til eit fint kull :)
Vad söta de är!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Idag har dom fått en smakportion köttfärs uppblandad med modersmjölksersättning…….en glupsk & tre mer tveksamma till nymodigheterna
Kanonfina! :)

De ser så fina ut allihop. ♥ Lilla "miniUttern" är ju en favorit bara för att han liknar sin farfar men den "riktiga" favoriten nu är ändå #24. Fast alla är favoriter, så är det när man är farmor. 

Kan inte mer än hålla med "farmor" Angela. Jag gillar också #24 bäst. Jag tänker på finaste Morfar Gråis när jag ser den maskade, fast utan ränder då ;)
Dom har ju en del att brås på :-)