God morgon 27 maj
Grattis alla mammor och kattmammor!I dag blir det arbetsmöte inför UKs utställning så hela min dag lär nog gå åt till det.Ni andra kan käka tårta och sola eller vad ni hittar på.Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Ska, som Eine, vara på arbetsmötet inför UK:s utställning idag så tiden kommer att gå fort misstänker jag. Men, jätteviktigt!, får inte missa Elitloppet idag, de kommer att med våld få slita mig från tv:n om det är något extra viktigt just den tiden. Förhoppningsvis får jag smita ifrån lite då.
A-M.H, du förstår säkert min inställning, för det är väl inte bara pengaaspekten som lockar dig till trav?

Grattis på mors dag alla mödrar och ha en riktigt bra dag ni och alla andra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Hej..Idag ska jag spendera tid på att vila då det blev lite för mycket ost och kex igår….Ha en bra dag alla och en fin morsdag till vi som är mammor …

Ja, ha en underbar dag alla mammor!!
Skall mysa själv med familjen idag & inte göra många knop
//Maria
God morgon! Ett och annat kex slank ner i min strupe igår också… Så än så länge tänker jag inte göra ett dyft. Senare under dagen gissar jag att det blir fixa på balkongen. Det börjar bli så fint! Och det är lycka det.

God morgon !
Vilken härlig morgon, hemmet är skinande rent, solen skiner inte ett moln på himlen.Två katter i knät som propsar på att bli kliade, tur man har simultankapacitet. Hos grannen mittemot som hade fest igår är det tyst och fördraget. Det sista jag hörde därifrån igår var vild diskussion om Sveriges utrikespolitik, hade en del jag ville tillföra, men man vill ju inte ropa från balkongen.
Ja Anne, trav är kul o hästar är mäktiga djur.Inga pengar blev det igår 7 rätt var klen utdelning och då är det ju ingen vits att ha 7 rätt. Det är miljoner vi suktar efter
Grattis alla mammor o katt mammor också för den delen.
Ha en jättebra dag !
God förmiddag!
Idag blir det bara softande……I eftermiddag ser vi Elitloppet på TV, orkar inte trängas med alla på Solvalla.
Grattis alla mammor!!

Tänk vad bra att kunna säga ost och kex..Det känns liksom mindre syndigt..Ett bra forum detta
God middag!
I dag blir det turné hos alla mammor, först ut är svärmor - sen är det min styvmamma - sist ut är min egen mamma. Hela dagen är uppbokad med tårtor och kaffekalas.
Fick en jättegullig ring av sonen i morse + kaffe på sängen. *mysigt*
Hoppas att ni alla får en trevlig dag och lycka till med travvinsterna ni som spelar på hästarna!
God dag. Har precis ätit lunch och väntar på Elitloppet i teven. Idag har Lilleman utforskat mer av lägenheten och lekt ett tag men morrar fortfarande åt de andra. Han morrar åt Otis men går ändå närmaste väg framåt nämligen under Otis. Sköt om er och ha en bra söndagseftermiddag
God dag, god dag. Har precis varit och tränat i ett par timmar och tänkte fixa något att äta nu. Katten är inte särskilt glad åt att jag satte mig vid datorn så fort jag kom hem, hon sitter framför mig och jagar muspekaren över skärmen.
Grattis alla morsor! Räknas det om man är kattmamma? 
Ja kattmamma räknas absolut. Och jag sitter och firar, och hoppsan, utan ost och kex! Hur ska detta sluta,ska kolla om jag har gorgonzola kvar..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Idag har det varit en slö dag. Kort promenad på förmiddagen så länge vädret var fint, sen kom de mörka molnen. Pysslat med blommorna på balkongen, bevakad av den enda vakna katten, min hane Gorm. Damerna har legat och sovit mest hela dagen. Suttit och läst, sett på TV och nu vid datorn. Strax dags att gå och lägga sig, gubben har kört iväg och är på väg norrut. Ensam igen…..