Skärtorsdag 5 april
Idag slutar barnen tidigare i skolan och sedan börjar påsklovet. Påsklovet är ju det lov barnen har svårast att hitta på aktiviteter. Ingen snö och inget badväder. Mitt mellan vinter och sommar.
Ni som ska ut på vägarna ta det försiktigt. Ta hand om er allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God förmiddag.
Kattungarna veckofotograferade och hemsidan uppdaterad.
Vi ska in till Uppsala en sväng idag.Det är dags att köpa färg till båten.Förhoppningsvis blir det snart varmt nog att börja måla den inför årets seglning.
Hade tänkt ta en gruppbild på kattungarna men de var ju inte direkt sammarbetsvilliga.Lite lätt suddiga och alla tittar åt fel håll.
Stolt ägare till tre La permer
Idag är åter en lugn och stillsam dag. Katterna ligger och sover. Tänker nog som mig angående dagen.
Sköt om er
jaha då var det slutjobbat på ett tag.Går på igen annandagen.Ikväll ska jag och Frida och en väninna gå på grekiska resturangen i Örebro,och sedan på konserten med TAKIDA det ska bli så häftigt har längtat länge efter den här skärtorsdagen.
*puh*
Har varit på läkarbesök inne i stan, valde att åka kommunalt och fastnade då i tunnelbanan då det blev totalt strömavbrott. Packade som sillar, helt kolsvart utan ventilation i 50 minuter. (fast jag sod bredvid Henrik Schyffert) (överlevde förövrigt pga den underbara podcasten Adam Live)
Äntligen hemma efter en förmiddag som kommer gå till historien..