Bebbkameran?
Här är adressen. Precis nu 11.50 är den inte igång
Jag är inne och kollar varje dag……beroende, nää inte alls.
Tack snälla Wiveka! Nu ska jag spara den till mina favoriter! 
Halloj!
Jag ska försöka att få igång bebbekameran igen. De senaste dagarna har Tindra och jag inte riktigt varit överens om var bebisarna ska vara. Hon vill ha dem i sängen, det vill inte jag för jag är livrädd att de ska ramla ur. De här killarna har visst bestämt sig för att bli bergbestigare när de blir stora för de tar sig över alla kuddar och täcken jag lägger runt. Det senaste är att att vi ska ta bort sängen och lägga madrasser på golvet, men fortfarande är de ju ite för små för att ligga i sängen när man själv ligger där - även om det ju är gosigast :o
Å nu har småkillarna också upptäkt att man inte "behöver" vara i en tråkig bolåda (med mysig värme, gosiga filtar mm), så nu pips det, kloas på plasten, klättras och jag vet inte allt de hittar på - men åhhh så goa de är :x
Nu är kameran igång!

..milde tid jag har inte tid att vara här, har ju städning som måste utföras, nu har jag också lagt till bebbekameran i favoriter. Hur "lättlurad" är man ???!!!

Neeej…men gud så underbart att se-otroligt att se live hur magen rör sig och de ligger där och diar..*SUCK* vad mysigt det ser ut..Så lugnt och harmoniskt!(ha, ha just nu iallafall-snart blir det ju cornish-race..)
Måste också ut med hunden nu bla…

Ja,ja här ligger man ju i lä
.
Har själv skrivit dagbok på en kull och i övrigt fotat varje dag och skickat rapport till spekulanter som bor en bit bort men detta är ju en ny grej att göra. Jag skall ju vara lite "hemma" på datorer så det borde jag ju kunna fixa framöver.
Kul ide´och ja, visst fastnar man fast man har massor att göra (har haft två barnkalas idag med 13barn i första och 10 barn i andra kalaset och nu väntar en middag med goa vänner med barn. Gissa om man börjar vara sliten.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Var precis inne och kikade, det låg och sov så gott. Men det syns att de har växt och blivit större!