Gissa bebbar
Nu börjar det närma sig. Dag 62-63 idag och lilla Phoebe som normalt bara väger ca 2,6 kg har gått upp 1,1 kg. Jag vet inte riktigt var hon har lagt den extra vikten för magen är fortfarande långt ifrån gigantisk, men spänd.
Hur många? Vad tror ni?

..det var en liten mage det, vad fin hon är..
Jag säger 4 stycken krullisar
Nja - Jag envisas med att säga två bebisar och att hon lagt på lite extra trivselvikt 
Väntar ivrigt på att få se de små snyggingarna !!
tre eller fyra bäbisar
Tre små krull!

jag gissar på tre småttingar..

Jag slår till med 6 st…
Skall bli spännande att få veta hur det blev…
//maria
# 10 6 stycken!!! Nja, snarare 2 vääldigt stora! 
Önskar mig silver (visst är det fint) 
Funderar på att sticka ut på lite ärenden, men vet inte om jag vågar lämna Phoebe ensam. Hon är på dag 63-64 men visar inte några tecken på att det skulle vara något på gång. Men å andra sidan skulle jag aldrig förlåta mig själv om något händer när jag inte är hemma ….
Duger inte smoke då
Det är väl jättefint!Du kan ju sticka ut kort-korta ärenden och åka hem emellan?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag gissar på 2-3 bebisar, syns inte så bra om hon är ojämn eller inte. Hoppas de kommer snart, de efterlängtade små rackarna!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#12 Visst är det fint med smoke, men nu har vi en svart, en svartsmoke och en svartpadda. Det skulle vara trevligt med en ljusare variant också. 
#10 Klart att det blir silverbebbar - absolut - det ser jag direkt på magen

Mmm gosmagar med bebisar i… Det är härligt det! Väntar med spänning på att få höra hur det går, hm gissa nja, två eller tre kanske.

3 ???!!???
Bara 1,1 kg -> 2 eller 3 kattungar, MEN min hona fick 5 kattungar på hennes andra kull med omkring 1,2 kg… Jag tror på 4 (kanske)..