Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 450 ggr
EvaG
2012-03-26 04:22
1

26 mars

God morgon. Nu ska jag sova efter en hårt veckoslut. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MrsCecilia
2012-03-26 06:54
1

Godmorgon!

I dag får nog äntligen Robban komma hem. <3

Jättekallt -3 grader, men jag ska trotsa kylan och ha vårjacka på mig ändå.

Gittan
2012-03-26 07:43
0

En måndag helt för mig själv. Har precis vinkat av barnen vid skolskjutsen. Ska passa på att jobba lite på gården för nu har nog våren kommit. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
2012-03-26 07:47
0

God Morgon!
Idag står en resa till Enköping på Att göra listen.

Tom ska till veterinären ,Hannas cykellås ska sågas upp och jag ska köpa vit tråd och en massa smutsig kattsand ska till Återbruket.

Stolt ägare till tre La permer

noir
2012-03-26 10:20
0

#1 Åh vad skönt att få hem honom

Jag har halft dator lös och har haft allt och inget för mig. jag har haft tid men ingen ork därför har jag varit off från både blogg och crx iFokus. Vet inte riktigt vad som hänt. Skilnaden i mitt liv är att jag nu är arbetssökande och det tar mer energi än man tror. Man väntar, skriver ansökningar, ringer. och oftast får man svar som att de ska höra av sig vilket det inte ens gör. ANtar att de säger så för att inte behöva säga nej? Jag vet inte, men börjar kännas så när ingen hör av sig tillbaka på över en månand?

Annars är katterna överlyckliga åt att solen värmer även ute på balkongen och deras fönster-spel med fånglar har kraftit utökats men nya individer att spana och kvittra till. Så nu hittar man oftast katterna på balkongen eller sovandes i ett fönster med sol.

Leffe
2012-03-26 11:21
0

Nu ligger min huskatt Lilleman med dropp och grejer på djursjukhus och ska bland annat röntgas. Han har blivit slöare och slöare under helgen och vägrat åta och dricka

MonicaLagerquist
2012-03-26 11:24
0

Oj hoppas att Lilleman piggar på sig snabbt.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
2012-03-26 15:32
0

#5 Ånej! Vad jobbigt:( Har du hört nåt?

Eine
2012-03-26 17:14
0

Kommer att vara inne väldig sällan nu tills jag har fixat min dator. Kan ta allt från 2 timmar till 2 veckor..Lånar sonens när jag kan och det är inte varje dag.

Hoppas Lilleman och Robban snart är sina vanliga pigga och härliga jag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-03-26 18:13
0

Lilleman har fått komma hem nu. Levervärderna var fel . Han har tydligen ätit mat i den utsträckning han ska och nu fungerar inte magen som den ska. Så nu blir det Pro-kolin och en gel för att få igång magen. Sedan är det inget mer Porta21 torrfoder här hemma.