Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 333 ggr
AnnaS
0

Ännu ett foto...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…på S*Jazz-Annas Miss Trouble som är blåspott. Hon har ca en vecka kvar Cool Hur många tror ni?

chikan
0

Å gullgumman! Det var tusingen vilken söt katt! Vad är det för tjusig hane som fått äran? Jag vet inte alls, men tycker det ser ut att bli några stycken! Kanske fyra?

flis
0

Max 3. Hon ser inte så tjock ut. Det blir spännande att se resultatet.

ChatNu
0

Jag gissar att lilla sötnosen får 4 st.Glad
//maria

AnnaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Hon är MYCKET rundare än sist då hon fick "bara" 4…

Pappan är snygga S*Bimsie's Schrödinger Silverdröm, svartsilvertabby

chikan
0

Vad förväntar ni er för färger? Ååå jag vill ha! Jag tycker att Miss Trouble är adorable och min sambo gillade verkligen hanen! Fast han himlade med ögonen och gick ut ur rummet när jag sa att vi skulle ha. Skrikandes Han har varit hemma och varit sjuk hela dagen och svurit över kattsand i hela lägenheten, kattspyor på badrumsmattan, katter som kladdar runt vatten och spyor när han skulle göra rent, kattgräskruka och skräp på golvet, att aldrig få göra något utan att någon ska vara med och inspektera och hjälpa till. Jag som tycker det är charmigt… (okej då, lite jobbigt är det allt, men de väger upp det med gos och mys!)

AnnaS
0

#5 Tyvärr så blir variationen inte så stor när det gäller färger i den kullen. Svart och blått, med eller utan mönster och eller silver/smoke. Kanske kanske kanske maskat.

En till gör ju inte någon skillnad direkt tror jag, den kommer att smälta in alldeles utmärkt! Flört

Lullan1
0

Hon ser jättetjock ut tycker jag iallafall! Har ju just inget att jämföra med, men ändå… Skrattande Jag hoppas att hon får 4-5 krullisar!

Kmedist
0

4-5 kattungar, kanske 6..

Buffy-co
0

Hon är så helt underbart underbar…jag älskar både hennes färg och typ..dessutom ursnygg hanne!
Åhh vad det är svårt detta med kattungar!
Men jag ska ringa dig och höra mig för.

Hoppas det blir 6 ungar..jämnt och bra..

majsan
0

Ja..Jag tror på sisådär fem-sex bebisar..Så spännande ..

Eine
0

Mmm en så där 5 stycken små busungar kanske?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

Om jag får gissa själv så tror jag på 6 stycken eftersom hon är så jämn. 4 fick hon sist och då var hon mycket mindre…

chikan
0

#6 Haha! Ja du kan ju alltid försöka övertyga min sambo om det. Han bad att få tillägga att de petat ner en kopp som jag använt som matskål också så den gick i tusen bitar. Men det vore allt mysigt med en liten hona också… Får se om jag kan smussla in en utan att han märker. Hemlis

LinusCRX
0

Jag röstar för fem st

AnneAlva
0

Jag sätter mina pengar på 6 st, hon ser runt och fin ut, säkert många fina små krullbarn i den stora magen. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

#13 Ja, en liten fisförnäm liten prinsessa gör aldrig sådant Skrattande Men visst behövs det en pastellig blåsilverspott att bryta av mot de röda grabbarna? Flört

Jag har fått 3 till 8 kattungar på förslag, ska bli superspännande!

A-M.H
0

Hon är underbart söt. Ser verkligen förnäm ut ( o lite korkad) ähum, vilket hon självklart inte är och inte heller vet hon att det finns ett sånt foto på henne.Kyss

chikan
0

#16 är det en garanti så kan vi nog ta en! Flört Skulle inte ha något emot en maskad eller ljust spottad, eller möjligen en "brunrandig" (vad det nu kan tänkas heta på rasspråk).