Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 201 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-05-24

God morgon. Sajten funkar och har ingen aning om det har varit driftstopp ännu, Ska i alla fall iväg och jobba. Snart är det dagen L som i lön och Lilleman. AlexH hoppas du hade en trevlig dag och kväll igår. Sköt om er idag alla

Lullan1
0

God morgon!

Vad spännande att du snart får hem Lilleman, Leffe! Lova att gödsla ut bilder på honom så vi också får se den lille sötingen.

Själv är jag nog inte riktigt mig själv i dag, senare efter jobbet ska vi ha budgivning om den efterlängtade 5:an. *biter på naglarna*

Förhoppningsvis får vi den och då är allt underbart, men så kan det ju tyvärr bli så att någon annan får den och då blir det inget kul längre. Vi har ju ett "tak" som vi har bestämt oss för, över det kan vi inte gå… Jaja, vi får se! Håll tummarna för oss idag! *kram*

Hoppas att ni andra kommer att få en fin dag idag!

smirik
0

God morgon

Skall endast jobba till kl 14 i dag sen drag vi i väg till mina föräldra med katter och allt. Gud vilken uppackning som krävs, våra kläder tar inte mycket plats, men kattsänger, pellets, filtar och mat fyller bra mycket i resväskan Förvånad Fast erfarenhet har lärt oss att det är bra att ha med egna saker hemma i från då känner dem sig "hemma" nya ställen inom mycket kort tid.

Leffe, är nyfiken på vem lilleman är?

Lullan, nu hoppas jag på positivt svar för er i dag, lycka till

Ha en underbar dag alla

Lullan1
0

#2 Tack! Ska ni vara borta över helgen bara eller längre?

smirik
0

#3 I danmark är måndag en helg dag så vi skall vara borta 4 dager - skönt med lite ledigt Glad 

Du får hålla oss uppdaterad hur det går, hoppas hoppas det går vägen, om ni har väntat i 8 år då SKAL ni ha den

[Wiveka]
0

Godmorgon!

Idag ska jag på båtutflykt och en dag om lön och lönebildning. Hoppas att vädret blir lika bra som det sägs. Just nu är det molningt och blåsigt över Stockholm.

La_Joz
0

God morgon!

Eller, jag vet inte om den är så god… Var ute med en kompis igår, och det blev visst lite för mycket ost och kex. Vaknade för två timmar sedan och mådde pyton! Vi som bara var på konsert på Liseberg! Inte trodde jag att det blev så mycket…

Ha en bra dag allihopa! Lullan1, lycka till! Håller alla tummar och tassar för er!

cherish
0

Godmorgon allihop!

Leffe: Förstår du längtar efter Lilleman! Önskar dig all lycka imorgon!!!

Lullan: Har inte hängt med sista tiden men jag hoppas det går bra för er med 5-an, hade ni väntat på den i 8 år, stått i kö eller nåt? Då borde det ju vara på tiden att ni får den!!! Lycka till!

Smirik: Ha en härlig helg hos föräldrarna med katter och allt! :) Vi åker till stugan imorgon och tar med katterna och hund så den packningen orkar jag inte tänka på än … ;)

Wiveka: Hoppas båtturen blir lugn så ni slipper bli sjösjuka!

LaJoz: Inte så bra med mycket ost o kex, det vet vi alltför väl på sajten … *hrm* Kram på dig!!!

Själv har jag skadat höften på nåt sätt när jag promenerade och det strålar som attan från höften ner i benet, så nåt bålpass på jymmet blir det inte idag .. *suck* Men solen skiner och jag ska uppvakta min allra käraste vän som stått vid min sida i över 22 år så jag är glad ändå!

Ha en jättebra dag allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Natali
0

Godmorgon allihopa!

Här uppe strålar solen, och jag ska gå till sängen. Har som vanligt inte lyckat vila det jag behöver, och ja på morgonen har det alltid varit ett tåg eller en ångvält som har kört på sängen, men bara på min sida…förstår inte hur det går till? Jag lyckas ju aldrig få syn på den!

I natt kom min son till sängen. Han har kommit nån enstaka gång, annars har han sovit mycket bra i vårat nya hus. Men nu har han och jag börjat dela kudde också, och det går faktiskt bra. Tycker nog det är lite mysigt faktiskt…

Sen ska jag köra allt som är utrenast ur kattlådorna till tippen, restavfall. Och laga kroppkakor till middag. Men först en stund i sängen och en god bok, och sova en stund.

Hoppas ni alla får en bra dag! Utan tåg som kör omkring…Skrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

God morgon!Svalt och soligt här.Efter kaffet kanske jag vaknar också..Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

#2 Lilleman är en svart liten huiskattunge som fyller 12 veckor till helgen

Lullan1
0

#7 Det är en bostadsrätt i vår förening, det finns bara 12 st 5:or och de är omåttligt populära. Nu har vi 1:a tjing på den här drömlägenheten i nedre plan… *drömmer* Ska buda på den i kväll! Så spännande!!!

AnneAlva
0

God kväll!

Har haft en hemskt hektisk dag på jobbet och är helt slut nu. Orkade knappt äta mat så trött är jag. Det ska bli skönt att sova snart, jag tror jag däckar redan innan nio. Glad 

Hoppas hoppas hoppas på femman för er skull Lullan! Är det menat så blir det så, det är vad jag alltid brukar intala mig. 

Cherish, hoppas höften blir bra av sig självt på några dagar, kanske är det bara en sträckning eller en liten inflammation? Sköt om dig!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

emiya
0

God afton!

Var på utbildning på Öckerö igår så jag har tagit det lugnt idag. Skulle varit ner till Kungälv och spelat minigolf med Reumatikerföreningen, men molnen hopade sig, det blev alldeles svart och började regna så jag kröp upp i soffhörnet i stället!

Hoppas att det gick bra med lägenhetsköpet, Lullan!

Hoppas det onda går över i höften, Cherish!

Aj då inte visste jag att det fanns ost och kex på Liseberg, La_Joz….. :)Oskyldig

Lullan1
0

God kväll!

Vet inte riktigt hur jag ska börja… men vi har varit och tittat på lägenheten i kväll och hört oss för lite om pris osv. Säljaren begär ca 100 000 kr mer än vad vi hade tänkt oss och fått lånelöfte om, inte heller hade hon några planer på att sänka priset Ledsen Så som läget ligger nu så ska jag ringa banken i morgon och kolla om vi får lån på det "nya" beloppet. Sen kan vi nog förhoppningsvis köpa den. *hoppas*

Hade nog tänkt att det här eländet skulle vara över i kväll, men ack så jag bedrog mig. Har varit nervös och mått illa i ett par veckors tid för den här torsdagen, och så blev det ändå ingenting… Jaja, det ordnar sig nog i morgon får vi hoppas. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge… Eller? Flört

Natali
0

God kväll, eller rättare sagt godnatt!

Lullan, Lycka till med lånelöftet. Innan vi köpte hus gick vi och höjde vårat lånelöfte ett par gånger. Så det ska nog gå vägen!

Själv ska jag gå till sängs, efter en mycket bra dag. Fick äntligen sova under dagen, så jag orkade göra lite. Har skruvat upp både sängavel, sänglampor, 2 st fackel lampor ovanför soffan, skrivat ihop två cd/dvd hyllor. Och städat bland leksaker. Och kört kattsand till resavfall. Försök skriva allt detta med en liten bringamen (minsta honan) som dansar på datorn! Skrattande

CHerish Hoppas du blir bättre. 8vb boihgxzvkj jcv, säger brisingamen. Oskyldig

Sov gott nu allihopa.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer