Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 288 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 24 mars

Hej Hopp!
Uppe med tuppen idag med.Fast idag helt frivilligt.Kunde inte sova och då kunde jag ju lika görna kliva upp och börja dagen.

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.¨

'Mannen sa igår att han funderade på att fara in till stan ocg gå på loppis får väl se om jag hänger på eller om jag stannar hemma och är lite nyttig istället.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
0

Samma här, kunde inte sova. Robban fortfarande kvar på djursjukhuset, han var ordentligt dålig i går. De har röntgat, tagit blodprover, dropp osv. Väldigt tomt hemma och jag är jätteledsen och tycker att det är hemskt att han är därborta utan mig.

Jag behöver väl inte ens fundera på vad det kommer kosta?

MonicaLagerquist
0

Men är han försäkrad så blir det ju inte så dyrt.Hoppas att han kryar på sig fort.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Solen skiner här också,det är väldigt varmt också för att vara så tidigt på året.Ska börja jobba kl 14.30.Sitter och tittar på de små fyrlingarna som ligger och diar,hon är så duktig med sina barn Meliss.Hoppas det fina vädret håller i sig nu till påsk.Då är det premiär för husvagnen som kom hem igår nybesiktad.

Leffe
0

Solen tittar fram lite. Svalt än så länge. Idag blir det mycket TV-tittande - SM-final damer i bandy samt hockeykvalet. Eftermiddagen är med andra ord fullbokad.

Sköt om er

Eine
0

Tänker på er hela tiden #1 Bra att han får dropp i stället för att bli uppvätskad under huden då sådant är riktigt jobbigt för hjärtat.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora