God morgon 23 maj 2007
God morgon - för mej är det sovdags. Jo det var underbart i London. Just nu är det Beatles som gäller - min favoritmusik. Den här veckan är det Beatlesvecka och det märktes även när jag var där. Men gud vad jag saknade katterna och iFokus. Min syster bodde hemma hos mej och tog hand om dem. D såg glada ut att jag kom hem igen. Ha en bra dag nu allihopa.
God morgon. Idag verkar det bli soligt här. Och i kväll är det en toppenfotbollsmatch på teven - Champion Leage finalen. Så ikväll slipper ni mig här - under några timmar i alla fall. Och till helgen kommer Lilleman. Sköt om er nu
God morgon!
Äntligen onsdag, nu är det snart torsdag och vi får besked om lägenheten! Det är allt jag kan tänka på just nu!!! 
Vi ska ha någon form av "teamaktivitet" med jobbet i eftermiddag, så vi ska jobba fram till 13, sen åker vi ut till ett ställe några mil söder om Visby och har 5-kamp! Efter det ska vi in till Visby igen och gå på restaurang och äta mat! *gott*
Det ska bli jättekul, solen skiner och det verkar bli en kanondag!
Hoppas att ni får en härlig dag!

God morgon
Iris kräktes och grät i natt, var så mammig och då får man ju trösta sin lilla tjej. Så det blev inte mycket sömn. Hon är pig och frisk annars, äter fortfarande för 10 och har fått reell mage nu så jag tvekar inte längre på att hon är dräktig.
1½dag kvar sen är jag ledig i 4 dagar 
Ha en underbar dag alla

Morn… Trött som jag inte vet vad här. Ska släpa mig till skolan & sätta mig med terminens sista tenta (visst några omtentor har jag väl med…). Är allt annat än motiverad dock, så jag vet de tusan hur det kommer att gå. Håll tummarna!
God morgon denna solstrålande dag! 17 grader varmt klockan kvart över sju! Vaknade redan klockan kvart över fyra av att två väldigt tjocka och varma katter prompt skulle ligga så att jag inte kunde röra mig. Spelade ingen roll hur många gånger jag flyttade runt dem i sängen, någon minut senare låg de på samma sätt som från början igen! Så jag tänkte att det var lika bra att gå upp och åka med 06:19-tåget idag och få lite grejer gjorda på jobbet. Så nu sitter jag här och gäspar med grus i ögonen.
Vad roligt det låter Lullan1 med dagens aktiviteter. Hoppas bara ni slipper fotbollsgolf… det spelade jag på Gotland för första gången i somras - och det var verkligen frustrerande! Tog evigheter, var svettigt och fullt med flugor och totalt omöjligt att få bollfan att gå dit man ville!
Vad mysigt med kissebäbisar smirik! Jobbigt för lilla Iris att hon ska bli dålig bara… Du får pussa lite extra. Håller tummarna för att du ska klara tentan smurfan_13, vad pluggar du? *nyfiken i en strut*

God morgon allihopa!!
Idag skiner solen här i Göteborg! Efter jobbet ska jag iväg till Liseberg och lyssna på (håll i er nu) Darin! Jag måste bara påpeka att jag INTE ser fram emot det, men i ett svagt ögonblick lovade jag en kompis att följa med. Jag tycker nog att jag kan offra två timmar av min onsdagskväll för henne, då hon följde med mig en hel dag på kattutställning i Varberg. Hon var ju tvungen att gå upp 06:00 en lördag! Ja, ja… Det blir nog trevligt. Får dricka några glas vin innan, så jag håller mig varm!
Lullan1: Ha det så kul idag! Eftersom du kommer ha så fullt upp idag, så kommer du bli förvånad över hur snart det verkligen är torsdag!
Smirik: Ta hand om lilla Iris, och passa på att njuta av din ledighet!
Smurfan13: Lycka till!
Ha en bra dag allihopa!!
God morgon alla vänner.Underbar morgon.Jag vaknade av spinnandet från 5 diande kattungar,det är så avstressande.Sedan kommer de och sätter sig på min kudde och någon rapar nöjt i mitt öra ..Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God eftermiddag, tittar in som hastigast, fyller år idag och har samtidigt åkt på en pangförkylning.. håller på att städa tills lite gäster kommer ikväll.. ha en trevlig dag allihop!

God eftermiddag!
Har jobbat halva dagen idag, slutade vid 12 och då var hela borggården till Uppsala slott avspärrad så det var lite knepigt att övertyga poliserna att jag faktiskt var på väg därifrån… Japanske kejsaren kommer ju på besök hit till Uppsala idag och det surras inte om annat, är redan trött på karln fastän jag inte ens sett honom…
#2 Dagen kommer säkert att gå fort, hoppas natten inte blir lång bara, det är det jag tycker brukar vara värst, när man ligger och stirrar i taket och inte kan somna för att man är så nervös/uppspelt.
#4 Lycka till på tentan!
#6 Jag lider med dig… Men som du säger, rätt ska vara rätt. 
#8 Grattis på födelsedagen! Hoppas inte du blir ordentligt sjuk utan att du får njuta av att fylla år.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ha den äran AlexH
Tack så mycket
Tårtan smakade inte så mycket - däppt däsa men det var trevligt endå
Grattis Alex! Hoppas att du har haft en härlig födelsedag!
Själv sitter jag här nu i kväll ganska mör efter dagens aktiviteter!
Vi har haft så himla kul idag och jag har skrattat så jag är hes! Lämnade restena av gänget på krogen för att jag var lite trött, men vi får väl se vem som är piggast i morgonbitti! 
Jo, dagen har gått fort och så trött som jag är så borde det inte vara några problem att somna gott i kväll. Jag tänker på lägenheten hela tiden och har nästan börjat vackla lite, vet inte om det är klokt? Det kanske är bättre att vänta och köpa hus i stället? Nä… jag vet varken ut eller in. Det löser sig i morgon får jag hoppas!