Uppdaterat fotoalbum...
Hej. Nu har jag lagt upp ett par foton på Gefjun. Mer lär det bli. Tyvärr så är man ingen stjärna på att fotografera, så många blir suddiga, då jag gärna vill ha några på henne i vaket tillstånd. Och då är det full fart hela tiden….

Helt underbar söttnos är hon, älskar "träbilden" vilken uttryck a la "hallå vårt är jag hjäääälp"
Tack så mycket. Vi kommer snart att få sällskap av Fylgias Brisingamen som vi ska bli halvfodervärd till. Så då lär nog kameran gå ännu mer varm 
Hon är vacker ditt lilla krull!!! Gillade oxå trädbilden!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Gose snutti gull!!! Pappa, mamma, den två benta mamman, och syster och fyra halvsyskon hälsar och är jätte stolta! Vilken tjusig katt de har fått se på datorn i dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Å så fin hon är. Tycker inte att du är en så himla dålig fotograf heller. Kanske lite mörkt i rummet bara? Då är det väldigt svårt att få skarpa bilder. Skrattade gott åt bilden med det förstora selet. Hon växer nog i det snabbt tror jag!
Gulligt! Du är jätteduktig på att fotografera!
Håller med om att selen ser lite stor ut, men det är ju bra att ha nåt att växa i, eller hur? 

Jättesöta bilder!

Hej! Jättesötis! Hpon är lik Rexen som är på plåtburken man får om man köper Royal Canin. (Har tjata mig till en burk trots att vi äter James Wellbeloved hemma hos oss…..// A
Jag har oxå ladda upp lite bilder idag, blev inspirerad….