Nu har de små kommit till världen!
Imorse kl. 03.45 dag 68 kom första kisseungen. Aldeles frisk och kry tigrerad svartpadda med vitt som vägde 106 g.
Sedan kl. 04.02 tittade nästa svartpadda med vitt som vägde 96 g. Även den jätte frisk och kry!
Båda är helt underbart fina och de äter som bjässar =) Bea är en underbar mamma!
Lägger ut lite bilder på underverken! Mer bilder kommer att läggas ut på hemsidan www.dendrobiums.se
Gud så söta! Grattis! 

Grattis till krullbebiserna
Har det kommit fler?
Stort grattis till paddorna!! Dem är jättesöta!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till kissungarna

Grattis! Så mysigt det är att få små bäbisar! (Fast nu blir det också mysigt att bli av med de….)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
ååå grattis till dig och kattmamman.

Grattis till paddorna. Ska bli kul att se dom växa. Har en förkärlek till paddor.

Ett stort Grattis!!!
Vilka sötisar
//maria

Grattis! Små fina paddor! =)

Grattis!
Nu är det bara att snusa och mysa med dem ett tag framöver!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis, vilka små sötnosar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis och krama Bea..Jag har sovit till nu men det är en upplevelse att bli mormor och fått vara med vit telefon och höra sina barnbarn komma till världen..Tusen kramar till Sandra och Frida för en toppennatt…

Tack alla för allt :D De är underbart att ha blivit mamma =) Fler bilder kommer sen! Ja lovar

Åh, så kul! Grattis! Måste bara säga att jag älskar Beas ansikte! En sån otroligt vacker katt! Jag vill bara pussa och pussa! Synd att jag bara har en platt skärm framför mig…
Ett stort grattis! Vad roligt att det har gått så bra! 
Härlig kattfamilj, grattis.Jag trodde att pjöpar bara bodde hos majsan, men de sprider sig tydligen?
Vilken tur!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åhhh Grattis!!! Jag blir bara sååå avundsjuk…
sötnosar.. Grattis!!

# 20
Självklart finns de pjöpar i Norrland åxå :) Haha, Mari har smittat mig med de ordet :)
Tack alla ännu en gång för alla fina ord + gratulationer!