Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 369 ggr
EvaG
2012-03-15 02:45
0

15 mars

God morgon. Mitt arbetspass har slutat och nu väntar jag på att tevattnet ska bli klart. Det blir en kopp te innan läggdags. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
2012-03-15 07:10
0

Morrn morrn!

Jag är hemma från min USA-resa med världens förkylning! Till jobbet måste jag i alla fall, för det var trögt nog att få ledigt för en semesterresa. Att vara sjuk på det vore ohållbart, så oumbärlig som man är Flört

Resan var härlig och den innehöll en hel del häng med kattfolket från AZ & CA, för det var utställning i Phoenix. Fantastiska katter, många av dem, men jag längtade hem till mina egna Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MrsCecilia
2012-03-15 08:26
0

Återbesök til läkare i dag, det är bra, har lite ont i operationssåret. Dessutom sinnesjuk träningsvärk efter första ridpasset i veckan.

Sen blir det att riva ner mer tapeter i köket, snart klart, men verkligen uttråkigt:/

MonicaLagerquist
2012-03-15 08:29
0

God Morgon

Vi måste nog in till stan idag.Katterna har ätit upp sin mat.

Småmissarna ska ju fotas idag också.De är så duktiga mumsar kattmat och går på toa utan problem.

Stolt ägare till tre La permer

Gittan
2012-03-15 10:04
0

Dagen började med återbesök med sonen hos läkaren. Annars är deten  "ledig" idag och ensam hemma. Planerna blir långpromenad med hunden, städning av barnens rum, matlagning och läxförhör.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
2012-03-15 11:21
1

Sitter just nu med en kopp te "Solnablandning" heter smaken. Sedan ska jag rulla till Ica Maxi och riva hyllorna.

Sköt om er

Eine
2012-03-15 12:28
0

Haha Leffe!

Jag bakar kanelsnurror till föreningens cafékväll.Annars ska jag koncentrera mig på ett par rosetter som det är lite bråttom med. Katterna rusar runt, ut på balkongen,in igen för att det blåser..Men kul verkar de ha. Ser lite fram emot morgondagens kastration av Jackpott, Långben ,som jag sin syster på ett vis som jag inte gillarObestämd men jag måste ,han ska ju inte användas i avel och får inte para sin halvsyster!.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora