Söndag 11/3
God Morgon
Sitter och väntar på rapport från de utställare som varit i Danmark och ställt ut sina katter.
Sen tycker jag ju att Meliss ska klämma fram sina kattbarn nu.
Stolt ägare till tre La permer
ja monica det tycker jag också,men det är lugnt.Nu tycker jag det är dax att att jag får se resultatet snart.hon går här och vankar.Mitt 15 åriga barnbarn har sovit här hela helgen för att få vara med om den lyckliga tilldragelsen,men det ser ut som han får åka hem utan att fått sett det.Han var med år 2007 när meliss kom till världen.jag minns särskilt hans uttryck om mitt namntema,det var ju kryddor den första gången.Vi hade fått fyra kryddbarn när Linus säger,mormor om det blir en unge till kan den väl få heta vitpeppar,men som tur va kom det ingen mer.
Nu har man ledigt ett par dygn igen. Ska väl ut i friska luften ett tag. Sedan får vi se. Jag har inte planerat något. Önskar er alla en trevlig dag.
I dag blir det middag i glada vänners sällskap, det är vi värda efter all nedrivning av tapeter..
#3 Och jag hoppas att det inte är terroristen Aschberg som rivit ner dem….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#4 Nejdå, men jag kan säga att han "hjälper till'" med allt annat. 
Nyss hoppade han i sopsäckspåsen från byrån (han tog sats) så det yrde damm och tapter i hela huset och med han i sopsäcken härjandes… Tog en halvtimme att dammsuga upp..
Nu har han tagit en powernap (tack gode gud;)
#8 Gullet,det kostar på att ligga på topp!