Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 319 ggr
EvaG
0

God morgon 22 maj 2007

God morgon. Hemma från London. Härlig semestervecka. Fullt med arbete nu, har mycket att läsa här. Gud vad ni är flitiga. Ha en bra dag nu allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Välkommen hem EvaG. Regnar ute och är mulet. Ser ut att inte bli bättre heller. Sköt om er nu alla

Lullan1
0

God morgon!

Välkommen hem Eva, hoppas att du har haft det bra i London!

Har knappt sovit i natt, har bara legat och planerat hur "nya" lägenheten ska tapetseras, vart alla möbler ska stå, hur vi ska göra vid flytten osv osv… Jag är helt slut! Jaja… får väl skylla mig själv. Glad 

Vi har ju ännu inte skrivit på några papper, så ännu är den inte vår. Dumt att planera innan, man kan bli så besviken om det inte går bra då.

Hoppas att ni alla får en härlig dag, själv ska jag ut i regnet!

smirik
0

God morgon

Välkommen hem Eva, skönt att du har haft en härlig semester.

Lullan, det är halva glädjen når något stort skall hända att förestilla sig hur det skall bli och även om det då är lite längre att ramla ner om det inte blir som ni hoppas då tycker jag inte du skall lägga band på dig själv, njut av spänningen det ger livet krydda Skrattande

Iris har börjat spy. inte av maten, tror det hormonorna - hon har även lite mage och i dag är det exakt 2 veckor sedan första parnings dagen, inget löp på gång så vi hoppas hon har tagit.

Ha en underbar dag alla

flis
0

Har precis vaknat till regn, usch! Då har jag ingen anledning att hoppa över städningen. För övrigt ha en bra dag.Skrattande

Natali
0

Eva G, Hoppas du ahft trevligt i london! Jag har bara mellan landat på heatrow, men vill på en mini semester dit nån gång, alltså till london.

Lullan, Det är väl roligas att drömma om vad man ska göra? Vet inte hur många gånger jag har planerat och drömt om hur vi skulle inreda huset vi kollat på, och sen inte fått det. (Men nu har vi ju ett hus, och det är mycket bättre än de övriga vi kollat på).

Smirik, Då är hon säkert dräktig! Sääkert ser du ju kanske inte förrän om ca två veckor, men det låter ju som om chansen är stor?!

Själv ska jag äta frukost och läsa min bok, och ta värktabletter. Och sen gå o vila. Kanske ta en promenad, för här uppe i "fjällen" i Jämtland har vi strålande väder! Nästan 26 grader i solen. Jag håller på o bli sjuk, har ont i halsen, jag hoppas bara det hinner komma och gå innan Örebro och SW.

Ha en bra dag allihopa, även om ni har regn…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnneAlva
0

God förmiddag!

Sitter och tar igen lite iFokus-tid. Har varit försumlig nu i några dagar, fy på mig. Har en pipande Isis i lägenheten, hon har varit helt hopplös i ca två veckor nu. Hon gillar inte att kattungarna får vara "lösa" i lägenheten och går och jamar efter dem hela tiden. Det är så man får krupp! Nåja, det är ju inget ont i henne lillstumpan, men det är ett otroligt störande beteende… Fundersam 

Dagen bjuder på ledighet för min del, ska passa på att ta igen mig riktigt ordentligt för på torsdag och fredag ska det hängas om på museet och det kommer att bli slitigt värre.

Idag håller jag tummarna för chikan på hennes intervju, hoppas det går så bra det kan gå!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

motvind
0

Vädret är strålande idag! Solsken, 20 grader.

Jag letar ny lägenhet. Så snart jag bor större kan jag med gott samvete skaffa en katt till… :) (Är det fel att flytta bara för det?!)

smirik
0

#7 absolut inte, jag planera även söka jobb i anna del av landet om några år så vi har råd med att köpa ett störra hus, så vi får plats till fler katter och kanske även ägen hane Skrattande Cornish katter kan man inte få nog av

RacerDonnans
0

Godmorgon alla.. Katter är en bra anledning till flytt Flört.

De är också en bra anledning till att inte få något gjort.
Jag skulle plugga och jobba hemifrån idag, men har spenderat halva förmiddagen till att smyga och fota på vår roliga fågel som precis nyss gjorde ett nytt besök. Har lagt in flera bilder på detta rubriken inte lätt att va katt. Den andra halvan har jag spenderat här och inne hos kattungarna. Gissa om jag ligger lite efter just nu!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Godmorgon! Eller god dag kanske? För nyfikna så kan jag meddela att dagens intervju gick bra. Jag var lite babblig, men det hoppas jag de förstår berodde på nervositet. (För jag är väl inte babblig till vardags… ooo nej, inte alls. Oskyldig) Svårt att veta vad de tyckte förstås, men det var en ganska bra känsla i alla fall hos mig. De har intervjuat tre till, och kommer att höra av sig i nästa vecka. Så nu blir det till att hålla sig upptagen så att jag inte funderar på det där hela veckan.

#9 Kan bara intyga att samma gäller för mig! Svårt att få något gjort med Fuffens och Hugin i lägenheten.

Lullan1
0

Vad roligt chikan! Nu får vi hålla tummarna för att du får jobbet!

RacerDonnans
0

Håller tummarna chikan. Antar att du är som mig i vanliga fall, tyst strykarkatt och inte som vid intervjuer, Flörten pratglad rex!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer