Aktiviteter / föreläsningar i kattklubbarna
Hej.
Finns det möjlighet att få gå på de aktiviteter/föreläsningar som de andra kattklubbarna (som man inte är medlem i)ordnar? Eller finns det någon samlad aktivitetssida där man kan se vad som är på gång, om man vill anmäla sig för t ex en föreläsning?
Och om det inte finns, finns det någon kattklubb som är väldigt aktiv med att ha olika aktiviteter, så att man kanske kan skaffa sig ett medlemskap till
? Jag har sett ibland att det finns föreläsningar om sjukdomar, mat och avel på vissa kattklubbars hemsidor, som skulle vara väldigt intressanta att lyssna på.

Det du kan göra äv kanske att bli stödmedlem i andra klubbar, då tror jag att du kan få tillgång till deras aktiviteter. Sverak brukar ha en lista på "gula sidorna" tror jag det är, i Våra katter, om vad olika klubbar gör. Tyvärr är det ju inte alla som rapporterar in sina aktiviteter dit.
Det enklaste tror jag är att kontakta klubben som har aktiviteten, och fråga om du får vara med, även om du inte är medlem, eller om du blir stödmedlem. Man kan bara vara huvudmedlem i en sverak ansluten klubb, förutom de speciella rasringarna då.
Natta
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.