Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 420 ggr
MonicaLagerquist
0

Örebro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka kommer dit?
Jag kommer med två katter

FIFe IC IDP*Goldens AveAve CRX ns 21 33

FIFe IC IDP*Goldens AroAro as 21

Stolt ägare till tre La permer

Natali
0

Jag kommer med tre. Två är kattbäbisar.

IC S*Fylgias Skriner n09

S*Fylgias Saga f2409

S*Fylgias Idun a33

Mest för att se en massa snygga rexar, tror inte vi hr någon chans på annat än ex1or och ev CagcibSkrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnnaS
0

Jag kommer med S*Jazz-Annas Ruskträsk, gulögd vit.

majsan
0

Lycka till i Örebro ni som ska dit..Två hela dagar på en utställning är mer än vad jag orkar med så jag avstår…Sen har jag småbebisar hemma men jag förväntar mig en bildbombning av er som ska dit..Skrattande

cherish
0

Jag kommer med IC S*Fylgias Skogul for Shaneequas, CRX n 21 33  (Phoebe alltså) och europen S*Aniratax Dream Come True. (Vi ses igen alltså!!)

Hoppas på ett cert för Fibbans del men åker eg för att visa upp Dreamy och att det faktiskt finns snygga européer, de är ju underrepresenterade .. *blinkar* Fast MEST för att se cornishar och alla er iFokus-kompisar såklart!!!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Kmedist
0

Jag ska komma med min mans hane,

IC FIN*Alchemist Sizzle Beach, USA (CRX w 62), klass 5.

AnnaS: Ruskträsk ska bli kastrat före SW? Andra vita cornishar? Vi hoppar bara på cert…

Natali
0

AnnaS  Ruskträsk….Räcka ut tunganKyss Han är ju så himla vacker!   Inte ska väl han kastreras heller???

AnnaS
0

#6 Jo, den 18 maj blir han kastrat!! Det ska bli SÅ SKÖNT! Flört 

#5 Jag vet inte om det blir andra vita cornishar, tråkigt, skulle ha varit kul med en BIV

AnnaS
0

Hoppsan, dubbelt

Natali
0

#7  Neeej…. Har han varit hanig? Han är ju bara SÅ vacker…..

AnnaS
0

#9 Skojar du!! Förvånad Han har varit superhanig och sprayat som tusan! Dessutom så är han väldigt intensiv hela tiden också… Han behöver tagga ner så han får ta det lugnt.

Han har också fyra kullar på G, varav 3 av honorna får stora kullar så det är absolut nog nu.

Jag tror han kommer att vara lika vacker som kastrat  Flört

A-M.H
0

# 10 Han är verkligen suupervacker.

Vi kommer med  "Slyngeln Cigge"   (som han kallas hemma) CH S*Brave New Curl Cigaro. Han har verkligen inte varit hanig, lite rop o jagat kastrattjejen hemma, inte ett stril no no no.

Ska bli kanonkul att se alla cerme dela creme katter….ähumFlört

Strawberrygirl
0

Jag kommer med min Mini, S*Kryddans Sweet Chili, ser fram emot SW, första gången för mig och jag är så spänd på att se alla vackra katter och träffa glada kattmänniskor!

Hanna-H
0

#9 Jag kan intyga att han varit hanig. Med sömnlösa nätter, ett nedkissat badrum och en dörr med lacken bortkraffsad som bevis. Flört Dock är han supergo, vacker, och dessutom snabb på att göra det som ska göras! Så nu håller vi tummarna för många fina bebisar!

Jag kommer själv inte med någon vit katt, dock med CH FIN*Alchemist Dragonfly, som för tillfället är liiiite för matglad vilket vi hoppas att vi ska få ordning på tills det är dags. Och så kommer ju Cigge. Glad

A-M.H
0

#13…. ha ha ha matglad det vet vi här i Sthlm vad det är.Flört

Lacken bortkrafsad…hmm..är det i det badrummet vi får husera på Scandinavian Winner Förvånad

Du….det finns en chans..det finns allt en liten chans till lila baby…babysar..jag ska ligga o lurpassa utanför huset o kolla så du inte undanhåller mig en lila baby..o sen nappa den o ta den till Sthlm…Räcka ut tungan

AnnaS
0

#13 GeneradGeneradGenerad

Hanna-H
0

#15 Det är sån't man får räkna med om man har parning hemma, och det var det som var deal:en med Iblis… Så det är lugnt Flört (Lugnade Jimmy med att Iblis kommer göra sååå många fina barn, så han kan köpa många nya dörrar.. Oskyldig)

Natali
0

Såg att det var 38 (!) crx anmälda dit! wow! Skrattande

AnnaS
0

#17 Det är mindre än vanligt på NERKs utställningar Flört Brukar vara närmare 50 annars…

chikan
0

Oj vad roligt med så många rexar. Nu blir jag lite sugen på att åka dit och titta. Särskilt som det är så många av er som ska dit också! När är det? *för lat för att kolla upp själv*

AbigailGabble
0

#19: Jaså minsann? Anar jag ett spirande utställningsintresse? ;-)

AnnaS
0

#19 Det är första helgen i juni Skrattande

jwen
0

Jag ska nog försöka åka ner på lördagen och titta. Och hälsa på Gefjuns systrar Glad. Om knapparna har kommit då, så kanske man kan hitta några från forumet så att man får ett ansikte på er Skrattande.

chikan
0

Tack för infon AnnaS! oooo det är ju värsta specialutställningen också såg jag nu när jag faktiskt orkade kolla upp det på deras hemsida. Näe Abigail_Gabble, det tror jag inte. Jag är bara helt såld på den här rasen och vill se så många som möjligt och så ofta som möjligt! Leffe lurade ju på mig en knapp på Uppsalauställningen, och det var riktigt roligt att främmande människor helt plötsligt visade sig vara internetbekanta när man fick syn på knappen!

Buffy-co
0

#0 Underbara Stella Kyss*trånar*
Hoppas på en kopia….Oskyldig